تاخیرهای طولانی مدت در هواپیمایی آتا همچنان ادامه دارد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، یکی از مسافران پرواز شنبه شب این هواپیمایی از تهران به تبریز با گلایه از تاخیرهای متعدد و طولانی این هواپیمایی گفت: پرواز شماره 5248 این هواپیمایی قرار بود ساعت 20 دیشب از تهران به تبریز پرواز کند که پس از 20 دقیقه تاخیر این پرواز از فرودگاه مهرآباد انجام شد.

علی شامی نژاد افزود: پس از گذشت 25 دقیقه از انجام پرواز، از سوی خلبان هواپیما اعلام شد که هواپیما دچار نقص فنی شده و مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با مراجعت هواپیما به فرودگاه، مسافران به سالن انتظار هدایت و پس از یک و نیم ساعت معطلی و با اعلام رفع نقص فنی مسافران دوباره سوار هواپیما شدند.

وی افزود: خلبان هواپیما در برخاست دوم از زمین و انجام چند حرکت تمرینی در آسمان باردیگر اعلام کرد نقص فنی رفع نشده و مجبور به نشستن در فرودگاه است.

شامی نژاد گفت: دوباره مسافران به سالن انتظار هدایت و در پایان و پس از تاخیر چهار ساعته، مسافران با هواپیمای دیگری راهی تبریز شدند که این پرواز ساعت 2.45 بامداد در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

تماس خبرنگار ایرنا با دفتر مرکزی این هواپیمایی در تبریز برای جویا شدن علت تاخیرهای متعدد و طولانی نتیجه نداد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی آماده است دلایل و نظرات هواپیمایی آتا در خصوص تاخیرهای مکرر این هواپیمایی را از زبان مسوولان آن انعکاس دهد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *