ارتش عراق یک منطقه در البغدادی را آزاد کرد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، این منبع که در 'عملیات الجزیره' و 'البادیه' ارتش عراق حضور داشته، گفت: 'تیپ طلایی ارتش' عراق توانست مجتمع مسکونی منطقه البغدادی را که دیروز به دست داعش افتاده بود، از لوث وجود تروریست ها آزاد کند. 



این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: نیروهای امنیتی بیشتر محله ها و مناطق تابعه منطقه البغدادی به علاوه 13 خانواده که توسط داعش گروگان گرفته شده بودند را آزاد کردند.



از سوی دیگر اخبار رسیده از استان صلاح الدین حاکی است که ارتش عراق عملیات گسترده ای را برای باز پس گیری شهر تکریت آغاز کرده است .



منابع امنیتی عراق افزودند: عملیات نظامی ارتش از شهر سامرا در جنوب تکریت از سه محور برای آزادسازی این شهر از تروریست های داعش آغاز شده است . 



منابع شبکه خبری اسکای نیوز از کشته شدن دهها نفر در درگیری شدید امروز ارتش عراق با داعش در حومه سامرا خبر دادند. تروریستهای داعش به منظور متوقف کردن پیشروی ارتش عراق و نیروهای مردمی دست به انفجارهای انتحاری در مقابل این نیروها زده است .



گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را اشغال کرده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این مناطق شده است. 



ارتش عراق و نیروهای مردمی در هفته های اخیر موفق شده اند که بخشهایی از مناطق اشغالی را از وجود عناصر داعش پاکسازی کند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *