رییس جمهوری: سفر هیات دولت به قم مایه افتخار و خرسندی است

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در بدو ورود به استان قم در حاشیه مراسم استقبال با اشاره به اهمیت سفر به استان قم، افزود: قم ویژگی خاصی دارد شهری است که مضجع مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در این شهر هست، بزرگترین حوزه علمیه شیعه در جهان در این شهر واقع شده و مردم این شهر مردم فداکار و پیشتاز در انقلاب اسلامی بوده اند.

وی تصریح کرد: بنابراین زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، دیدار با مردم شریف قم، دیدار با فضلا و طلاب حوزه علمیه و به ویژه مراجع معظم تقلید برای ما در این سفر مغتنم است.

روحانی با اشاره به اینکه جلسات متعددی غیر از دیدار عمومی است با مردم خواهیم داشت، ادامه داد: عمدتا از دیدگاه حوزه علمیه، مراجع تقلید و مردم شریف این استان استفاده و بهره برداری خواهیم کرد.

رییس جمهوری گفت: طرح هایی که مورد نظر دولت است که باید افتتاح شود، افتتاح خواهد شد و طرح هایی که باید آغاز شود و یا در حال تکمیل است ، به عرض مردم می رسد.

رییس جمهوری دقایقی قبل در ایستگاه راه آهن استان قم، مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم و آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه و امام جمعه قم و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *