مدیرعامل منطقه آزاد کیش:سرمایه گذاری در بخش گردشگری باید افزایش یابد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان سه شنبه شب در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در اجرا و تقویت اقتصاد مقاومتی گفت : صنعت گردشگری یکی از بخش های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی گردشگری و تجارت را به عنوان محور فعالیت تعریف شده برای منطقه آزاد کیش در دولت تدبیر و امید معرفی و اضافه کرد : در همین راستا 29 پروژه در بخش های مختلف زیر ساختی و امور شهری کیش در حال اجراست.

مونسان به جذب 48هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در کیش اشاره کرد و گفت : نتایج سرمایه گذاری های جدید با ایجاد جاذبه های گردشگری بیشتر در کیش، تا چهار سال آینده پدیدار می شود.

به گفته مونسان ،توسعه گردشگری داخلی در مرحله نخست و سپس گردشگری خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

مونسان افزایش ورود گردشگر داخلی و ورود 70 هزار گردشگر در تعطیلات دهه فجر امسال به کیش را نشان دهنده مسیر صحیح توسعه گردشگری داخلی دراین منطقه دانست.

وی به اجرای پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش اشاره کرد و گفت: با افزایش ظرفیت پذیرش چهار و نیم میلیون مسافر سالیانه، کیش دومین فرودگاه بزرگ کشور پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد:برای نخستین بار در کشور،یک منطقه ابتدا مرحله بازاریابی و شناخت بازار هدف و سپس طرح اقتصادی و توسعه شهری را پشت سر می گذارد.

مونسان اظهار داشت:با ساخت فرودگاه و بندرگاه هندورابی در سال 1394، این جزیره به یک مقصد مهم گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی با حضور 102 شرکت داخلی و خارجی در بخش گردشگری ، 150 شرکت در بخش صنایع دستی در فضای به مساحت هشت هزار متر مربع با نگاه نوین در صنعت گردشگری به منظور ارتقای سطح خدمات سه شنبه شب در محل سالن نمایشگاههای بین المللی کیش آغاز به کار کرد .

این نمایشگاه تا هشتم اسفند در محل سالن نمایشگاههای بین المللی کیش میزبان علاقه مندان خواهد بود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *