فرماندار هشترود: اماکن و غذاخوری های بین راهی فاقد مجوز جمع آوری می شوند

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، حسن مستفید، روز چهارشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: عده ای بدون مجوز بهداشتی و فاقد پروانه کسب، در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) اقدام به ایجاد غذاخوری کرده اند که تا یک هفته آینده در صورت تجمیع نکردن مغازه خود با آن ها برخورد جدی شده و مغازه آن ها تخریب خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین با افراد دوره گردی که در داخل شهر اقدام به فروش مواد غذایی فاقد پروانه بهره برداری و بهداشتی کنند از سوی مراجع قانونی و شبکه بهداشت و درمان هشترود برخورد جدی خواهد شد.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی هشترود با دادن اطمینان خاطر به مردم این شهرستان در خصوص پخت نان لواش فاقد جوش شیرین در داخل شهر، ادامه داد: با هر نانوایی بربری و سنگگ پزی در صورت افزودن جوش شیرین به نان ها برخود می شود.

مستفید، از انعقاد قرارداد با پیمانکار طرح تلف کردن سگ های ولگرد به صورت ضربتی در سطح این شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در این طرح تمام سگ های ولگرد از بین می روند، دامداران صاحب سگ های گله باید با استفاده از قلاده، سگ های خود را از سگ های ولگرد جدا کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز در این جلسه از مشکوک بودن 13 شهروند این شهرستان به بیماری آنفلوآنزا خبر داد و گفت: پس از معاینه و بررسی این افراد، نتیجه معاینات شش نفر از آن ها مثبت بوده و هم اکنون تحت درمان و مداوا هستند.

حمید قربانی افخمی، از دهیاران و بخشداران خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک به هر نوع بیماری و در صورت نداشتن تمکن مالی، با هزینه دهیاری و بخشداری آن ها را به مراکز درمانی ارجاء دهند.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *