مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی: 295 پایگاه کمک های مردمی را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، حسین دشتی افزود: امسال برنامه های هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و توانمند سازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکاران از 13 تا 15 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف عمده جشن نیکوکاری اشاعه فرهنگ احسان و همدلی در بین مردم و شناسایی خیران نیکوکار است.

دشتی با بیان اینکه شماره حساب 777 بانک ملی برای جمع آوری کمک های نقدی مردم نوعدوست استان در نظر گرفته شده است، افزود: آموزش و پرورش ،صدا و سیما، سازمان دانش آموزی و نیروی مقاومت بسیج در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم نوعدوست استان سال گذشته بیش از40 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری مساعدت کردند، گفت: کمک های جمع آوری شده در این جشن در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می شود.

دشتی یادآوری کرد: پایگاه های مدارس در 13 اسفند،کمیته امداد و نیروی مقامت بسیج در 14 اسفند و پایگاه های مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده رو در روز 15 اسفند آماده جمع آوری کمک های مردم نوعدوست استان می باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان نیز از اهدای 42 تخته فرش توسط خیر نیکوکار به نوعروسان خبر داد و گفت: این حامی نیکوکار 20 تخته فرش به ابعاد سه در چهار و 22 تخته فرش به ابعاد دو و نیم در سه و نیم به نوعروسان تحت حمایت اهدا کرد.

خالد سیار افزود: ارزش این تخته فرشهای اهدایی بیش از 394 میلیون ریال می باشد.

وی تعداد دو هزار و 57 نوعروس را منتظر دریافت جهیزیه اعلام کرد و گفت: این نهاد آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیران نیکوکار است.

استان آذربایجان شرقی 45 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت و سه میلیون و 724 هزار و 620 نفر جمعیت دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *