آل هاشم: هرکس به دنبال تضعیف نظام باشد، خائن به خون شهداست

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در مراسم استقبال از خانواده شهید فتح الله نظری برای تغییر سنگ مزار وی به دلیل احراز هویت، اظهار کرد: باید توجه کنیم که این شهدای گرانقدر که هر کدام از آنان عزیز پدر و مادری بودند، جان شیرین خود را دادند تا اسلام، احکام دینی و انقلاب اسلامی پابرجا بماند.

وی افزود: امروز وظیفه اصلی و مهم تک تک افراد جامعه تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وخانواده های آنان است، چرا که امنیت، آرامش و آسایش ما مدیون از جان گذشتگی های رزمندگان دیروز در جبهه های حق علیه باطل بوده است.

آل هاشم ادامه داد: هر چه امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی به دست آورده به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بوده و ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی گفت: اگر امروز دولتمردان ما در عرصه های جهان و در میز مذاکرات هسته ای با تمام توان و صلابت از حق و حقوق ملت ایران در انرژی هسته ای دفاع و با قدرت مواضع نظام را مطرح می کنند، ناشی از همین برکات خون شهدای مظلوم دفاع مقدس است.

آل هاشم تهدیدات دشمنان نظام علیه ملت ایران را بی ثمر خواند و افزود: این ملت ولایی همان ملتی است که هشت سال دفاع مقدس را به خاطر اسلام و قرآن تحمل کرده و برای آن خون داد و امروز نیز همین ملت جواب تهدیدهای دشمنان و نظام سلطه را با حضور در صحنه خود می دهد.

وی راهپیمائی یوم الله 22 بهمن امسال را پاسخی دندان شکن برای تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه عمل به وصیت شهدا باید سرلوحه عمل مسوولان و مردم باشد، گفت: یکی از وصیت های مهم شهدا تبعیت و اطاعت از ولی فقیه است که باید در این زمینه با پیروی از رهبر انقلاب راه پرصلابت انقلاب اسلامی را برای دست یابی به آرمان های امام راحل ادامه دهیم.

آل هاشم با اشاره به عملکرد ارتش جمهوری اسلامی در طول سال های پس از انقلاب، اظهار کرد: ارتشیان جان بر کف در طول این سال ها نشان داده اند که عمل کنندگان واقعی به وصیت شهدا هستند.

شهید فتح الله نظری از شهرستان ملایر در استان همدان به عنوان شهید گمنام، پس از گذشت دوسال از تدفین احرازهویت شد و امروز با رضایت پدرش برای همیشه میهمان مردم شهر تبریز شد.

این شهید والامقام 15 مرداد ماه سال 61 در عملیات ثارالله در منطقه قصر شیرین به درجه رفع شهادت نائل و در 25 فروردین سال 92 با عنوان شهید گمنام در مقابل مسجد پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز دفن شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *