شهید ملایری برای همیشه میهمان شهر تبریز شد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، شهید 'فتح الله نظری' از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس 15 مرداد ماه سال 1361درعملیات ثارالله درمنطقه قصرشیرین به درجه رفیع شهادت نائل شده بود که 25 فروردین ماه سال 1392 با عنوان شهید گمنام در مقابل مسجد پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز به خاک سپرده شد.

هویت این شهید والامقام که بر اساس نمونه آزمایش ' دی. ان. آ ' شناسایی شده بود، طی مراسمی ویژه و معنوی در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز و با حضور پدر، برادران و خواهران آن شهید، سنگ مزار وی با مشخصات فردی تعویض شد.

آرامگاه شهید فتح الله نظری با رضایت پدر وی برای همیشه میهمان مردم شهید پرور، ولایت مدار و مومن تبریز شد.

فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز در مراسم استقبال از خانواده شهید نظری، با اشاره به جایگاه بسیار رفیع و بالای شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: ما بسیار مفتخریم که امروز میزبان پدر این شهید و برادران و خواهران وی هستیم و از اینکه از دو سال قبل میهمان این شهید بوده ایم، بسیار خرسندیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی افزود: ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و برای عمل به وصیت شهدای به خون خفته هر آنچه در توان داشته باشیم، برای دفاع از کیان میهن اسلامی انجام می دهیم.

وی گفت: نیروی هوایی در راه استقلال میهن اسلامی و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا برای برآشفته کردن خواب از چشم دشمنان در آمادگی کامل است و هیچ گاه اجازه خودنمایی به دشمنان اسلام و انقلاب نخواهد داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *