سرمربی گسترش فولاد تبریز: برای حفظ سهمیه دوم آذربایجان و تبریز در لیگ برتر به حضور هواداران نیاز داریم

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، فراز کمالوند روز پنج شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال تهران، افزود: سه امتیاز این بازی برای گسترش فولاد از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید با حمایت هواداران خونگرم و متعصب خود تلاش های لازم برای دست یابی به این امتیازات را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: بدون تردید با توجه به آمادگی بازیکنان گسترش فولاد با حمایت و تشویق هواداران می توانیم استقلال را شکست داده و به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهیم.

کمالوند با بیان اینکه در بازی فردا دو تا سه تغییر در ترکیب اصلی گسترش فولاد انجام خواهد داد، گفت: شاید این تغییرات برای استقلال نیز غافلگیر کننده باشد.

وی ادامه داد: برای بازی فردا به جز دیگو اورلاندو که به دلیل مصدومیت نمی تواند بازی کند، بقیه بازیکنان در آمادگی کامل روحی و فنی قرار دارند.

کمالوند با اشاره به حضور احتمالی جاسم کرار برای استقلال، گفت: حضور این بازیکن داخل زمین نمی تواند چندان مثمرثمر بوده و برای استقلال تاثیرگذار باشد و حتی اگر بازی کند شاید به ضرر تیم تهرانی تمام شود.

وی ادامه داد: هیچ کس در ایران کرار را بهتر از من نمی شناسد و من می دانم چگونه وی در جریان بازی کنترل کرده و اجازه بازی سازی به وی ندهیم.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران فردا /جمعه/ ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.

تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد دو نماینده فوتبال استان آذربایجان شرقی و کلانشهرتبریز در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران هستند.

استان آذربایجان شرقی با 45 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت و سه میلیون و 724 هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های بزرگ و پرجمعیت ناحیه شمال غربی ایران محسوب می شود و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90 یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *