فعال بحرینی: خلاء وجود رهبری در انقلاب های منطقه مشهود است

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، 'راشد الراشد' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهار داشت: هم اکنون کشور یمن بعد از چهار سال، رهبری دارد که آن را هدایت می کند، اما در بحرین هنوز با مشکل وجود رهبری واحد مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: مردم در کشور بحرین از علما، رهبران گروه ها و اصحاب فکر پیشی گرفته و پیشگام در مسیر انقلاب هستند.

این فعال بحرینی همچنین تاکید کرد که تمام گروه های سیاسی و مردم برای ادامه این انقلاب به توافق رسیده اند و باید این مسیر را ادامه دهند و این مهم، رمزماندگاری انقلاب مردم بحرین در چهار سال گذشته بوده است.

وی گفت: مردم بحرین براساس آموزه ‎ها، اندیشه ‎ها و ریشه های انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کردند و این حرکت با معیارهای استقلال و آزادی و بهره ‎گیری از انقلاب ایران پیگیری می ‎شود.

راشد الراشد همچنین افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی داشته وامروز به نقطه ای رسیده که زمینه ساز انقلاب های منطقه شده و این تحسین برانگیز است.

به گفته این فعال سیاسی بحرین، مردم منطقه مانند مردم ایران به خوبی درک کرده اند که دیگر زمان حکومت خانوادگی به پایان رسیده و هم اینک آموزه های انقلاب ایران، امید مردم منطقه شده است.

وی درادامه تصریح کرد: امروز تمام تلاش استکبار در این جهت است که به مردم منطقه القا نماید که با دست خالی نمی توانند در برابر لشکر تا دندان مسلح مبارزه و قیام کنند و این درحالی است که مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی خلاف این مساله را ثابت کرده و نشان دادند که با وحدت و اتحاد می توان بر اسلحه هم غالب شد.

وی با اشاره به این که هر انقلابی در مقابل خود دشمنان و خطراتی را دارد، گفت: یکی از این خطرات، ایجاد جریانات و گروه های تکفیری و سلفی است که در مسیر انقلاب و برای به انحراف کشاندن آن ایجاد شده و مردم بحرین به خوبی این مساله را درک کرده و با آن مبارزه می کنند.

این مبارز بحرینی همچنین با یادآوری تلاش استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت و بزرگی کشورهای اسلامی افزود: آمریکا در منطقه، حکومت های دست نشانده ایجاد کرده تا به واسطه آنها ثروت و منابع امت اسلامی را مصادره کند.

راشد الراشد در ادامه اظهار کرد: ما تحول عظیمی را در امت اسلامی شاهد هستیم که همه اینها از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد که ما انتظار نداریم که دشمن دست بسته بنشیند و تغییراتی که پیش می‎ آید را نادیده بگیرد، بلکه استکبار تا آنجا که می‎ تواند، مقابله می ‎کند تا امت اسلامی به اقتدار نرسد.

این فعال سیاسی بحرین در خصوص نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نیز گفت: نامه‎ رهبر ایران در یک زمان حساس نگاشته شد و بسیار بموقع بود تا فکر و ذهن جوانان را روشن کند و آنها را از خطر تکفیری ‎ها نجات دهد.

وی با بیان این که شاید بزرگترین اتحاد و انسجام در انقلاب بحرین رخ داد، گفت: ملت بحرین جدا از عقیده، طایفه و نژاد یکصدا شده و می خواهند که استبداد را از بین ببرند همانطوری که در ایران اتحاد و انسجام مردم سبب شد که شاه از ایران فرار کند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *