استیضاح شهردار میانه و چند سوال از همشهریان !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اعضای شورای اسلامی شهر میانه از برگزاری جلسه استیضاح جلیل خرده فروش شهردار میانه در روز پنج شنبه ۲۳بهمن خبر داد .

این استیضاح در حالی روی می دهد که  در جریان افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری به مناسبت دهه فجر به غیر از حافظه شیخ الاسلامی رییس شورای اسلامی هیچ یک از اعضا شورای شهر حضور نداشتند .

وحال  سوالاتی  از همشریان :

 
آیا در این برهه زمانی ، آخرین راه حل و خروج از رکود شهری این است که اعضای شورای اسلامی شهر میانه استیضاح شهردار را دستور کار جلسه قرار دهد ؟
 
آیا این استیضاح با منافع حزبی ،گروهی ، شخصی و.. برگزار شده است؟
 
 
لطفاً دیدگاه های خود را در قسمت نظرات لحاظ نمایید .
 
اضافه می شود جلیل خرده فروش بعد از ۲بار تجربه سرپرستی به مدت ۶ ماه در خرداد ۱۳۸۲ و دی ۱۳۸۳ از سوی اعضای شورای شهر سوم برای بار سوم به عنوان سرپرست در تاریخ ۶ماه شهریور ۱۳۹۰ انتخاب شد و نهایتاً در تاریخ ۱۳۹۰/۸/۱۲ به عنوان شهردار میانه انتخاب شد. با پایان کار شورای شهر سوم و روی کار آمدن شورای شهر چهارم، اعضای شورا در اولین جلسه کاری خود با اکثریت آرا خرده فروش را در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۱۲ به عنوان شهردار ابقا کردند. با احتساب دوران سرپرستی و شهرداری جلیل خرده فروش جمعاً به مدت ۴۷ ماه کلید دار شهرمان بوده اند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۷ نظر

  1. فرزاد قره داغی

    بنظر من این استیضاح کاملا موجه و ضروری است
    البته این استیضاح باید خیلی زودتر از این انجام میشد!

  2. به نظر که این استیضاح کاملا جناحی و سیاسی بوده والا چه دلیلی داره فردای روز ۲۲ بهمن و در پایان سال جلسه استیضاح بذارن ؟

     

  3. ما به یک شهردار قوی وباسواد اشنا به مسایل روز دنیا وعادل نیاز داریم

  4. بعنوان یک کارگر واشنا به تمام جهات کاری شهرداری وشهر با درایت شهرداری اقای خرده فروش با سابقه درخشان وبومی واشنا به تمام مسایل ریز ودرشت شهر می شود گره از مشکلات شهر گشود وگر نه محال ممکن است. هشدار! رکود بر می گردد

  5. ريیس شورای دانش اموزی شهرستان

    باسلام .به نظر من بااین افتضاح کسری بودجه دومیلیاردو دویست میلیونی شهردا ر این کار باید زود تر انجام می شد .اما سوال اصلی که باید از شورای شهر پرسید این است که اگر مردم می خواستند شهردار ابقا شود چرا به اعضای جدید رای دادند. وخیلی سوالات دیگر.
    شهر ما میانه شهری است که لیاقت اش خیلی بالاتر ازاین وضیعتی که هست باید باشد .ما به شهرداری با تدبیر تر ودلسوز تر نیاز داریم

  6. به نظر میرسد فردی از شادگان بیاید….قابل توجه کسانی که برادرشان رت از شهرداری بیرون کرده اند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *