فرمانده سپاه میانه: پاسداران سربازان عاشورایی هستند

فرمانده سپاه میانه گفت: پاسداران سربازان عاشورایی هستند، آنها وقت اداری نمی شناسند و دو سلاح اصلی آنان در جنگ با دشمن، عمل به هنگام و بصیرت است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : مراسم قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی و سینه زنی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، فرمانده سپاه میانه با اشاره به دنیاپرستی مردم کوفه و تاثیرات لقمه حرام در خیانت آنان به امام حسین (ع) گفت: بسیاری از مردم آن زمان، هم امام علی (ع) را دیده بودند و هم دوران پیامبر(ص) را درک کرده بودند و امام حسین (ع) فرد ناشناخته ای برای آنان نبود اما دشمن با دینارها و زر و زور و تزویرش، دین و ایمان مردم را خرید به گونه ای که فرزند سول خدا(ص) را با آن مظلومیت ه شهادت رسانده، آنان را غارت کرده و بازماندگانش را به اسارت بردند.

عبدالحسین ایمانی با بیان اینکه حادثه کربلا تمام نشده و در تمام طول تاریخ تکرار می شود، گفت: اگر در آن روز یزید یک نفر بود امروز استکبار جهانی در قالب آمریکا ، اسرائیل ، داعش  و …. مظلومان جهان را قتل عام می کنند و یک روز هم  تعطیلی ندارد و ما در زمان بسیار سختی زندگی می کنیم .

وی تصریح کرد: ما اکنون در جنگ نرم هستیم ، دشمن بیکار ننشسته است و سنگر به سنگر جلو آمده و وارد کوچه و خیابان و حتی خانه های ما شده  است .

ایمانی با تاکید بر اینکه فرهنگ مسلط بر کشور ما فرهنگ انقلاب اسلامی است و اگر آن را حفظ نکنیم و مواظب نباشیم اسلام آمریکایی و تقلبی که خواسته دشمن است جایگزین می شود، پاسداران را سربازان عاشورایی دانسته و خاطرنشان کرد: آنها وقت اداری نمی شناسند و دو سلاح اصلی آنان در جنگ با دشمن، عمل به هنگام و بصیرت است و علیرغم تمامی هجمه های دشمن ایثار می کنند و باید این روحیه را حفظ کرده و چندین برابر آنچه تکلیف آنان است را انجام می دهند اما این کافی نیست باید عامه مردم در جنگ نرم وارد صحنه نبرد با دشمن شوند تا پیروزی نهایی حاصل گردد .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *