350 واحد مسکن مهر شهرستان میانه آماده تحویل به صاحبان است

 معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی میانا، با بیان این موضوع که همزمان با دهه مبارک فجر 350 واحد مسکونی مسکن مهر  از طریق تعاونی ها اجراء و آماده تحویل می باشد، افزود : با شروع به کار طرح مساکن مهر در کشور تعداد 7 تعاونی در سطح شهرستان میانه شروع بکار نمودند که تا کنون تعداد 428 واحد از طریق تعاونی های مسکن استفاده کننده از تسهیلات مسکن مهر به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

وی از تحویل 350 واحد مسکونی  در ایام ا…. دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: عملیات اجرائی و ساختمانی  تعداد 436 واحد مسکن مهر نیز تکمیل و بزودی با حل مشکل برق و آب و فاضلاب به صاحبان و متقاضیان آنها تحویل خواهد شد، که در مجموع 1214 واحد آن تکمیل و در حال بهره برداری می باشد .

وی در ادامه گفت تنها تعاونی هایی که بر اساس مشکلات موجود به تعهدات خود عمل نکرده اند تعاونی 8 (صبا شهر) و تعاونی مسکن مهر ترکمانچای می باشد،که موضوع از طریق معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دادگستری در حال پیگیری می باشد.

 نورعلیزاده اظهار امیدواری کرد که با مساعدت دستگاه های ذی ربط شده در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره برداری این تعاونی ها باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تا کنون تعداد 52تعاونی مسکن  از طریق این اداره به ثبت رسیده که تا این لحظه تعداد 1914 واحد مسکونی و 5177 قطعه زمین تهیه و در اختیار اعضاء قرار گرفته است و تعداد 4998 قطعه زمین نیز در حال آماده سازی می باشد که بعد از اتمام مراحل  آماده سازی به اعضاء این تعاونی ها تحویل داده خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *