بهره برداری از دستگاههای اکو کاردیوگرافی وکولوآندوسکوپی در شهر میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، همزمان با سی وششمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی درهشتمین روز  ازایام مبارک دهه فجر  بهره برداری از بخش اکوکاردیوگرافی وکولوآندوسکوپی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) میانه با حضور معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و هیئت همراه، معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان میانه، نمایندگان مردم شهرستان در مجلس و اعضای شورای اداری به بهره برداری رسید.

 درآئین بهره برداری این بخش طاهری مدیر شبکه گزارشی مختصر از روند خریداری دستگاههای مذکور  ارائه نمود وبیان داشت : بابهره برداری از این تجهیزات دسترسی مردم شریف مردم میانه به خدمات موردنیاز آسان وباهزینه کمتر امکان پذیر خواهد بود.

وی درادامه از اختصاص اعتبار ازطرف ریاست  دانشگاه علوم پزشکی تبریز وهمچنین مساعدت  مالی خیرین سلامت شهرستان برای خرید کولواندوسکوپی خبرداد و از این عمل نیکوکارانه تقدیر وتشکر نمودند .

 

بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) میانه

IMG_4309

IMG_4318

IMG_4323

IMG_4332

IMG_4337

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. سلام بلاخره خیال دکتر طاهری مسولبن امر خیالشان راحت شد دستگاهی که مدتهاست کارمیکند برای اینکه سهمی در افتتاحهای دهه فجر داشته باشند و این پروژه نیز در دفتر افتخارات  دوران طلائی مدیریتشان ثبت شود درعوض احقاق حقوق کارکنان زحمتکش بیمارستان و اورژانس که شبانه روز کارمی کنند و در آمدهای حاصله معلوم نیت درکجاها مصرف میشود بدون پیگیری و با خیال راحت دنبال اهداف خود هستند و در قبال اعتراض کارکنان مبنی بر پرداخت مزایا معوقه خود دم از خالی بودم حساب میزنند و جواب درستی نمی دهند لطفا این نظر را به معرض نمایش بگذارید تا حداقل یکی از مسئولین به حال کارکنان چاره ای بیندیشد یا نمایندگان شهر که حالابه انتخابات نزدیک میشوند خودی نشان دهند و چاره ایی بیندیشند با تشکر   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *