یک محقق هندی:خودکفایی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، مولانا ˈجنان اصغر مولاییˈ روز چهارشنبه درگفت وگوی اختصاصی با ایرنا گفت: جمهوری اسلامی بعد از گذشت بیش از 36 سال از پیروزی هم اکنون به رشد و بالندگی در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی دست یافته است .

وی تصریح کرد هم اکنون ایران از نظر علمی و فناوری و با تکیه بر توان متخصصان داخلی به رشد چشمگیری دست یافته است .

معاون مرکز شهید مطهری دهلی نو گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) یک جنبش بی نظیر بود که تاثیرات عمیقی بر جهان گذاشت .

وی افزود:بسیاری از جنبش ها و انقلاب ها تاثیراتشان محدود به مرزهای کشورشان است ولی انقلاب اسلامی بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرارداد.

این محقق هندی ، استکبار ستیزی و حمایت از محرومان و مستضعفان را از مهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت:بنیانگذار جمهوری اسلامی یکی از محدود رهبرانی است که با تکیه بر معنویت و ایمان و با حمایت مردم بر رژیم طاغوتی که از سوی استکبار حمایت می شد ، غلبه کرد.

وی افزود:هرچند بیش از 35 سال از انقلاب اسلامی می گذرد ولی همچنان پیام اصلی انقلاب که برقراری عدالت و مقابله با استکبار جهانی بود تداوم دارد.

مولانا جنان اصغر با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و امریکا افزود: این پیام به خوبی نشان می دهد که همچنان تاثیرات جهانی انقلاب اسلامی ادامه دارد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *