ایجاد امنیت، لازمه توسعه و پیشرفت بخش کاغذکنان می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمد علی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی ویژه دهه مبارک فجر در بخش کاغذکنان شهرستان میانه با اشاره به عقب ماندگی و مهاجرت بیش از  حد افراد این منطقه، با بیان این موضوع که بخش کاغذکنان از نظر فرهنگی در استان بی همتا است، افزود: متاسفانه این منطقه هنوز آنگونه که می بایست در استان شناخته نشده و در توزیع اعتبارات مورد بی مهری مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفته است.

نماینده مردم میانه، با اشاره بر لزوم توزیع و ارائه خدمات یکسان به بخش های شهرستان میانه به ویژه بخش کاغذکنان، افزود: جمعیت 35 هزار نفی این منطقه در طی سالیان گذشته به 7 هزار نفر کاهش پیدا کرده و در حال حاضر روستای های این بخش به خانه سالمندان تبدیل شده است.

وی با بیان این موضوع که علاوه بر پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های مختلف و بعد از گذشت 36 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی 20 روستای این بخش تا چند سال گذشته از نعمت برق محروم بودند، اظهار داشت: رواج بی عدالتی و تبعیض در ارائه خدمات به مردم که همانا سرمایه های ارزشمند نظام هستند موجب ایجاد بدبینی مردم نسبت به نظام و همچنین مهاجرت و کاهش جمعیت منطقه خواهد شد.

محمد علی مددی بسیاری مشکلات پیش آمده و کاهش جمعیت بخش کاغذکنان را در سایه نبود امنیت در این منطقه برشمرد و افزود : ایجاد امنیت، لازمه توسعه و پیشرفت بخش کاغذکنان می باشد.

وی همچنین بر لزوم فعال شدن نیروهای بسیج و تقویت پاسگاه های نیروی انتظامی بخش کاغذکنان تاکید کرد و افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها در این منطقه، بسیاری از خانواده ها در امنیت کامل به سر نمی برند و این مسئله باعث به غارت رفتن دام ها و وسایل زندگی آنها شده است.

نماینده مردم میانه از احداث سد شهریار را از نظر اقتصادی به ضرر مردم منطقه کاغذکنان دانست و تصریح کرد : با پیگری های انجام گرفته شاهد بهره برداری از 2 هکتار از 12 هکتار پایاب سد شهریار بصورت کشت گلخانه ای در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی همچنین از ایجاد شبعه دادگستری و توجه بیش حد اداره راه شهرسازی به مسیر های ارتباطی این منطقه و ایجاد راهداری خبر داد و افزود: امیدواریم در پایان بهمن ماه با تشکیل جلسه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مشکلات مردم بخش کاغذکنان بررسی و هرچه سریع تر بر طرف شود.

محمد علی مددی ضمن حمایت عملکرد دولت تدبیر و امید با بیان این موضوع که دولت با نداری تمام در صدد حل مشکلات مردم است، اظهار داشت: مخالفت های بنی اسرائیلی از دولت در داخل کشور در حالی انجام می پذیرد که دولت در عرصه بین المللی برای کشور افتخار آفرینی می کند.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *