مبارزه با انحرافات از بزرگترین شاهکارهای ائمه اطهار است

حجت الاسلام حسن امیرنژاد اظهار داشت: مبارزه با منحرفان اهل حدیث، واقفی ها، زندیه ها و غُلات، بخش اعظمی از عمر شریف حضرت امام محمدتقی(ع) را به خود اختصاص داد.
وی افزود: امام جواد(ع) جوانترین ائمه می باشد و با تولد پرخیر و برکت خود به شبهات و شک شیعیان نسبت به آینده امامت، پایان داد و امامتش را مثل برخی از پیامبران الهی همچون عیسی، یحیی و سلیمان(ع) در کودکی آغاز کرد.
حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به حدیثی از ایشان، تواضع و فروتنی را زینت علم، ادب را زینت عقل و موقعیت شناسی را مانع انحراف دانست و افزود: علم بی تواضع و عقل بی ادب، ابتر است و هرکس موقعیتش را نشناسد در تلاطم امواج بی هدف، گرفتار جریانات و احزاب منحرف شده و در گرداب فلاکت غرق خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، موقعیت شناسی را شناخت ولیّ زمان و پیروی از ایشان معنا کرد و تصریح کرد: انحراف از مسیر ولایت، انحراف از مسیر الهی است و موجب شقاوت و گمراهی می شود.
وی با اشاره به حوادث اخیر و جریان محاکمه سه جوان متجاوز و شیاد، و موسوی مجد به عنوان جاسوس آمریکا و صهیونیسم، گفت: اینها جنایتکارانی با ظاهری فریبنده هستند و دشمن در تلاش است تا با عوامفریبی و اغفال افکار عمومی مانع از اعدام جاسوسانش در کشورمان شود و متاسفانه عده ای از سلبریتی ها و ساده لوحان نیز خواسته یا ناخواسته، آب در آسیاب دشمن ریخته و اهداف آنان را محقق می سازند.
حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به بخشی از جنایتهایی که آن جوانان و مجد مرتکب شده اند، متذکر شد: اگر بصیرت داشته باشیم و پیرو خط رهبری باشیم، نباید فریب شایعات در فضای مجازی را بخوریم بلکه باید خواهان مجازات شدید این فتنه گران و متجاوزین باشیم.
آیین گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و جمعی از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *