تولیدکنندگان، ایثارگران صف اول جنگ اقتصادی / لزوم تامین امنیت روانی برای سرمایه گذاران از سوی مردم و مسئولین

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه هم اندیشی سرمایه گذاری در بخش کندوان  قدم اول و اصلی برای پیروزی در جنگ اقتصادی را حفظ تولیدکنندگان فعلی و رفع موانع تولید برای پایداری آنها عنوان نموده افزود: مقاومت و ایستادگی در جنگ اقتصادی اگر عبادت و ایثارگری محسوب شود، تولیدکنندگان عابد و ایثارگر اصلی این جنگ هستند.

وی حل مشکلات تولیدکنندگان بر اساس پشتوانه قانونی را نیازمند برخی تغییر نگرشها خوانده گفت: تنگ نظری آفت بزرگی بر سر راه سرمایه گذاری است که باید کنار گذاشته شود.

مشایخی با بیان اینکه برخی مشکلات از عدم آگاهی از بازه اختیارات در ادارات ناشی می شود افزود: ما آمادگی خود برای هم اندیشی با سرمایه گذران در راستای شناسایی مسائل و نیازمندیهای شهرستان و همچنین در جهت رفع موانع بین ادارات، کارخانجات و سرمایه گذران اعلام می نماییم.

فرماندار میانه در ادامه نامگذاری سال جدید بنام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری را نیازمند حساسیت بیشتر برای رفع موانع تولید و هموار نمودن مسیر سرمایه گذاری خوانده تاکید کرد: موانع اداری در مسیر سرمایه گذاری قابل قبول نبوده و اجازه نخواهیم داد مانعی باقی بماند.

مشایخی با اذعان بر اینکه ادارات شهرستان هماهنگ تر از قبل پای کار هستند به آماده بودن زیرساختهای لازم برای ایجادصنایع متناسب در شهرستان اشاره کرده گفت: به پشتوانه مردم و مسئولین در مقابل هر یاس و ناامیدی ایجاد شده بر سر راه سرمایه گذران ایستادگی کرده و مسیر را برای پایداری آنها هموارتر خواهیم نمود.

فرماندار میانه افزود‌: اگر روش و مسیر تولیدکنندگان در اجرای قوانین درست طی شود مشکلی ایجاد نخواهد شد.

مشایخی تلاش برای رفع موانع تولیدکنندگان در مرکز بخش و نواحی صنعتی را از اولویتها در بخش کندوان خوانده افزود: از قطعات واگذار شده بلااستفاده خلع ید خواهد شد.

وی بر لزوم تامین امنیت روانی برای سرمایه گذران از سوی مردم و مسئولین برای رونق سرمایه گذاری تاکید کرده گفت: سمت و سوی برنامه های شهرستان آب و راه و تکمیل پایاب سدها، استفاده بهینه و مکانیزه و همچنین پایان بخشیدن به چالش آب در برخی روستاهاست، همچنین از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری نیز راه برخی روستاها احداث وسایر نیازمندیهای آن روستا ها مرتفع خواهد شد.

در پایان این جلسه، صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان در اقدامی انسان دوستانه و خداپسندانه، آمادگی خود را برای یاری به سیل زدگان کشور اعلام کردند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *