اتاق های جنگ و برنامه ریزی دشمن، همه راهپیمایی ها را رصد می کنند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی با بیان اینکه خیلی از این راهپیمایی ها، جنگ های بزرگی را از سر این ملت برداشته است، اظهار کرد: گمان نکنید راهپیمایی شما در این شهرستان تاثیری بر اوضاع کشور ندارد، دشمن با تحلیل همه راهپیمایی ها، پی به پایبندی ملت به آرمانها و اعتقاداتشان پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب می برد و از افکار و اهداف خود ناامید می گردد.

 

   وی با اشاره به برخی بی کفایتی ها و وابستگی ها به دشمن در بین مسئولین کشور، تلاشهای دشمن برای بزرگنمایی این حقیقت و مایوس سازی مردم از انقلاب و نظام را هشدار داد و افزود: وجود اینگونه افراد دزد و بی کفایت در دستگاه های دولتی یک حقیقت است اما اینها عده بسیار ناچیزی هستند و اکثر مسئولین ما مسئولینی صادق و دلسوزند.

 

   معاون تبلیغ حوزه های علمیه سراسرکشور با تبیین مشکلات و کمبودهای کشور در اوایل انقلاب خصوصا دوران دفاع مقدس، به تشریح برخی از دستاوردهای نظام و انقلاب پرداخت و گفت: ما در زمان جنگ توان ساخت حتی یک آر پی جی۷ را هم نداشتیم ولی اکنون موشکهای قاره پیما و نقطه زن تولید می کنیم، کشورمان پر بود از پزشکان و متخصصان خارجی اما اکنون قدرت پزشکی ما از قدرتهای سرآمد جهان است، در فناوری نانو مقام چهارم را در بین کشورهای جهان داریم و از این قبیل دستاوردها فراوان در کشور وجود دارد و این نشان می دهد که قطار انقلاب اسلامی با وجود تمامی سنگ پرانی ها همچنان در حال حرکت سریع رو به جلوست.

 

   حجت الاسلام نبوی به حماسه آفرینی های مدافعان حرم در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا و عربستان و صهیونیسم از تولید داعش و امثال آن در منطقه فقط و فقط قتل عام و نابودی ایران بود اما پیروزی ایران با کمترین هزینه با تکیه بر فکر مدیریتی و بهره گیری از نیروهای کشورهای منطقه، قدرتی برای این کشور ایجاد کرد که آمریکا را مبهوت گذاشت و طمع حمله به ایران را از سر بیرون کرد.

 

   وی نسبت به تلاشهای دشمن در فضای مجازی برای تخریب شخصیتهای کشور و تضعیف و زیرسوال بردن اعتقادات و باورهای مردم  هشدار داد و تصریح کرد: فقط بصیرت است که ما را در برابر فریبها و دسیسه های عوامفریبانه دشمن مصون می دارد و مسئولین ما هم باید بدانند که آمریکا و اروپا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند لذا باید بر خدا توکل کرده و بر توان داخلی تکیه نمایند.

 

   راهپیمایی عظیم مردمی با حضور چندین هزار نفر از مردان و زنان میانه اعم از پیر و جوان، کودک و خردسال، کسبه، تجار، مسئولین و عامه مردم برگزار شد.

 

   مردم با حضور در این راهپیمایی، مسیر بین میدان معلم، میدان آزادی و مسجد جامع را طی کرده و با سردادن شعارهای ضداستکباری، حمایت بی دریغ خود از انقلاب و ولایت را اعلام نموده و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب را جشن گرفتند.

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *