ثمره فاصله گرفتن از اهل بیت(ع)، گمراهی و ضلالت است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه حضرت زهرا(س) سرآمدترین و بهترین زنان عالم در تمامی ابعاد شخصیتی و معنوی است، با اشاره به احادیثی از معصومین(ع)، ایشان را سرور زنان بهشتی خواند و افزود: این جایگاه والا در سایه کمالات بالایی است که در وجود آن حضرت موج می زد.

 

   وی ساده زیستی و قناعت را یکی از ویژگی های عملی ایشان عنوان کرد و گفت: رسیدن به کمال و قله معنویت جز در سایه قناعت حاصل نمی شود و اشرافی گری و تجملات، مانع و سدی بزرگ بر سر راه رشد معنوی انسان است.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد؛ کار و تلاش خستگی ناپذیر، خیرخواهی، میهمان نوازی، تبلیغ قرآن و ولایت، ولایت محوری، ولایت مداری و دفاع از جایگاه ولایت را از مهمترین ویژگی های حضرت زهرا(س) دانست و تاکید کرد: هر کجای دنیا، مردم از این شخصیت والا فاصله گرفته اند، راه خود را گم کرده و در ضلالت افتاده اند.

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه گرامیداشت ایام سوگواری معصومین(ع) امری بسیار مورد تاکید و شایسته است، اظهار کرد: برگزاری مجالس در ایام الله ها باید مطابق سفارش معصومین(ع) و مراجع باشد و نباید بگذاریم عده ای سودجو با ایجاد بدعت ها یا افزایش تعداد ایام عزاداری از اعتقادات مردم به نفع خود بهره گیری کنند که این امر به مرور زمان موجب تضعیف اعتقادات و ایام الله ها خواهد شد.

 

   آیین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی در بین کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

   خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *