کلنگ زنی عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی شهرستان میانه در اواخر بهار امسال

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در آیین واگذاری یکهزار فقره قرارداد واگذاری عرصه به مردم شهرستان از سوی بنیاد مستضعفان که هبه مقام معظم رهبری می باشد افزود: بنیاد مستضعفان در راستای سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی قدمهای اساسی و مهمی برداشته که در شهرستان میانه شاهد ساخت مدارس و مساجد و احداث خانه های محروم برای خانواده های با دو معلول و بیشتر، همچنین احداث راههای روستایی هستیم.

وی گاوداری ۶ هزار راسی را هدیه بزرگ سفر اول رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان میانه خوانده گفت: این پروژه عظیم به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بسیار، ایجاد صنایع تبدلی و تحول در حوزه دامداری شهرستان منجر خواهد شد.

شکری در ادامه از مردم خواست تا با پرهیز از توجه به برخی شایعه ها مبنی بر قطع شدن یارانه، برای اخذ سند مالکیت عرصه های در اختیار خود اقدام کنند زیرا این اسناد مزیتهای بسیاری برای آنها خواهد داشت.

امام جمعه میانه نیز در ادامه مراسم از رییس بنیاد مستضعفان در تخصیص ۱ میلیارد ریال  برای احداث حوزه علمیه شهرستان تقدیر کرده، سفر ایشان برای سومین بار به شهرستان میانه را منشا بسیاری از برکات و خیرات عنوان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله محمدی از مراحل پایانی حوزه علمیه در شهرستان میانه خبر داده گفت: به زودی شاهد احداث گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان از سوی این بنیاد خواهیم بود.

بازدید از مراحل اجرایی حوزه علمیه شهرستان با حضور رییس بنیاد مستضعفان از دیگر برنامه های سفر بود.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *