بازدیدهای مستمر اکیپ بهداشت و سلامت َشهرستان میانه در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان میانه با تاکید بر لزوم همکاری دهیاران به عنوان بازوان بخشداری ها با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه نیازسنجی در روستاها، افزود: دفن اصولی زباله های روستاها از جمله مهمترین موضوعاتی است که باید دهیاران به آن توجه ویژه داشته و با شبکه بهداشت و بخشداری همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

وی گفت: جمع آوری سگهای ولگرد از سطح شهر، اشتراک گیری فاضلاب شهری با ارائه اطلاعیه بعد از ۱۵ فروردین و گزارش اقدامات و بهسازی مسیر محل پسماند زباله از طریق راه و شهرسازی جزو اولویتهایی است که باید با هم سویی و هم افزایی لازم از سوی ادارات مربوطه در قالب کارگروهها اجرا شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با اشاره به اینکه محل پسماند زباله به صورت اصولی و فنی از سوی شهرداری به اجرا رسیده افزود: نباید با امور کوچکی چون بهسازی مسیر محل پسماند کارهای بزرگ انجام یافته به زیر سوال برود که در این خصوص راه و شهرسازی باید اقدام لازم برای بهسازی مسیر را انجام دهد.

مشایخی با بیان اینکه در جمع آوری سگهای ولگرد موفقیت چندانی حاصل نشده از اداراتی که نقش محوری در این موضوع دارند خواست تا با همکاری بخش خصوصی بر اساس اعلام آمادگی آنها در حل این موضوع که جزو مطالبات مهم مردم می باشد اقدام کنند.

وی با اشاره به تصمیمات جلسه ستاد تسهیلات نوروزی، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، تیم های بازدید و نظارت شبانه روزی بر امور مختلف تعیین شده که بخش بهداشت و سلامت جزو اصلی ترین آنها محسوب می گردد که بطور مستمر به فعالیت خواهد پرداخت.

مشایخی به اهمیت مبارزه با مواد مخدر و نقش کارگروه سلامت و امنیت غذایی در حیطه وظایف خود در این حوزه اشاره کرده، از برپایی همایشی تحت عنوان ” نه به مواد مخدر” در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *