آغاز طرح عملیات گازرسانی به 11روستای بخش ترکمانچای در شهرستان میانه

عملیات گاز رسانی به 11 روستای بخش ترکمانچای با حضور معاون استاندار و فرماندار ویزه میانه و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان در آئین عملیات گاز رسانی به این روستاها گفت  : برای اجرای این پروژه که شامل حدود 67 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع پلی اتیلنی و فولادی و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS)  است حدود 60 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که علاوه بر بهره مندی 800خانوار روستایی صنایع موجود در مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
مهندس توحیدی با اشاره در دست اجرا بودن 11روستای دیگر و بهره مندی 64 درصدی روستا های بخش ترکمانچای از گاز طبیعی گفت : با اجرا و اتمام پروژه گاز رسانی به روستاهای شیخ احمدلو، جیرانبلاغی ، غریب دوست ، قره جه قیه ، مهماندوست ، سانیان سفلی ، بالسین شریف آباد ، بقرآباد ، تیرآباد ، یالقوز آغاج و تندرلو درصد برخورداری روستاهای این بخش به 95 در صد خواهد رسید.
وی گفت: هم‌اکنون گازرسانی به 54 روستای شهرستان میانه در حال اجراست و 123روستای دیگر در مراحل طراحی و مطالعاتی است که گاز رسانی به آنها از محل بودجه بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه سال 93 عملیاتی خواهد شد.
مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گفت : با اتمام گاز رسانی به روستاهای در دست اجرا بیش از 70 درصد خانوار روستایی شهرستان میانه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. سلام بر اساتید  شهرستان میانه خواهشمنداست گاز رسانی روستای مهماندوست کمی  درست بیشتری انجام گیرد باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *