اغتشاش و آشوب موردقبول هیچ نظام و حکومتی نیست/دولت باید اعتماد مردم را به خود جلب کند

فردین فرمند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی میانا با اشاره به اتفاقات و حوادث اخیر رخ‌داده در کشور پیرامون تجمعات اعتراضی مردم افزود: بخش مهمی از این اعتراضات با توجه به عملکرد ضعیف دولتمردان در حوزه مسائل اقتصادی از قبل قابل پیش‌بینی بود.

 

 

 

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ضرورت تشریح کلیات برنامه اقتصادی دولت برای اداره کشور، خاطرنشان کرد: بدون شک دشمنان این نظام و انقلاب بیکار ننشسته‌اند و بودجه‌های میلیاردی را در راستای براندازی این نظام انقلاب هزینه خواهند کرد که بدون شک این مسئله با توجه به تجربیات به‌دست‌آمده از راه نظامی نخواهد بود.

 

 

 

 

فرمند بابیان اینکه منافقین داخلی بزرگ‌ترین ضربه را به پیکره این نظام و انقلاب وارد می‌کنند، افزود: متأسفانه دشمنان با سوءاستفاده از احساسات مردم درصحنه تجمعات به مسائل اقتصادی و معیشتی با ایجاد اغتشاشات و ناامنی در جامعه سعی در پیشبرد اهداف شوم خوددارند.

 

 

 

 

وی بابیان اینکه ایجاد ناامنی، اغتشاش و آشوب در جامعه موردقبول هیچ نظام سیاسی در دنیا نیست، اظهار داشت: استکبار جهانی در فتنه ۸۸ باروی کار آوردن کردن عناصر داخلی و مزدوران خود با شکل‌گیری حماسه ۹ دی‌ماه با شکست مواجه شدند که بعدازآن با مقوله داعش سعی در پیشبرد اهداف خود در منطقه را داشتند که این امر با حوادث اخیر پیش‌آمده در کشور ادامه دارد.

 

 

 

 

 

این نماینده مجلس معضل بیکاری و مشکلات به وجود آمده پیرامون سپرده‌گذاران برخی مؤسسات مالی غیرمجاز را ازجمله مهم‌ترین عوامل ایجاد نارضایتی و اعتراض در بین مردم عنوان کرد و افزود: بدون شک اختلال گران در نظم و امنیت جامعه با معترضین در یک صف نبوده و نیستند چراکه آشوبگران بدون هدف و بدون خواسته که در سطح ملی مشخص باشد به صحنه آمده‌اند.

 

 

 

 

 

وی به ایرادات وارد بر بودجه دولت در سال ۹۷ که موجب ایجاد بار روانی و اعتراض در بین مردم شد اشاره و افزود: مطرح کردن افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کنار صحبت از حذف یارانه‌ها موجب شد تا مردم در خصوص این مسائل حساس و به عملکرد دولت در راستای عدم عمل به وعده ه و بهبود وضعیت معیشتی خود معترض باشند.

 

 

 

 

 

فرمند حوادث و اتفاقات اخیر را زنگ خطری جدی برای دولتمردان عنوان کرد و افزود: بدون شک برخی تحرکات هدف‌دار در آینده تبدیل به آتش زیر خاکستر و دشمنان بدون شک از این حرکت‌ها استفاده مجدد خواهند کرد.

 

 

 

 

 

این نماینده مجلس بابیان اینکه پیش‌بینی اتفاقات و فتنه‌های دشمن در جامعه سخت است، اظهار داشت: زمینه‌های ایجاد فتنه در جامعه باید شناسایی و حل شود و بدون شک در این میان مسئولین باید با مردم صادقانه صحبت و رفتار کرده و جزئیات مشکلات را با آنان در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

 

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم جامعه در مواجهه با چنین مشکلاتی به حماسه بزرگ مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: مسئولان نباید باندانم کاری و سهل‌انگاری‌های خود در اداره امور کشور اجازه دست‌اندازی و توهین به اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب را به دشمنان خارجی و مزدوران آنان در داخل کشور بدهند.

 

 

 

 

فرمند با انتقاد از عملکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نسبت به پوشش و انعکاس مشکلات و مسائل مختلف روز کشور خاطرنشان کرد: صداوسیما به‌عنوان یک رسانه ملی باید مورد اعتماد عموم مردم جامعه قرار گیرد و با توجه به قدم‌های برداشته‌شده در فضای مجازی می‌بایست در بین رسانه‌ها رقابت ایجادشده تا مردم بتوانند ضمن اعتماد مشکلات و مسائل خود را با آن‌ها به‌راحتی در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی در رابطه با اقتصاد مقاومتی و واقعی کردن قیمت‌ها و درآمدها به‌صورت هم‌زمان و تکیه‌بر توان داخلی با ایجاد رقابت بین کالاهای ایرانی و افزایش کیفیت آن‌ها همچنین کوتاه کردن شرکت‌های دولتی از سیستم اقتصاد و اجرای دقیق و صحیح اصل ۴۴ و جلب اعتماد مردم نسبت به سیاست‌های ادامه‌دار دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی را ازجمله مهم‌ترین و ملزومات امروز کشور درصحنه اداره امور از سوی دولتمردان عنوان کرد.

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. احسن بر دکتر فرمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *