نماینده زنجان و طارم از پیگیری برای آبگیری سد شهریار خبر داد

به گزارش پایگاه خبری – تجلیلی میانا، علی وقف‎چی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمک‎هایی که از سوی استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه برای تامین آب مورد نیاز اهالی شهرستان طارم شد، بسیار موثر بود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در سال‎جاری مردم شهرستان طارم با مشکل کم آبی در حوزه کشاورزی مواجه بودند، تصریح کرد: تخصیص آب به این شهرستان با کمک استان آذربایجان شرقی موجب، شادابی و رفع مشکل مردم شد و سعی می‎کنیم که سال‎های آتی هم این همکاری ادامه داشته باشد.

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا نسبت به آبگیری سد شهریار اقداماتی انجام شود، اضافه کرد: این سد با پول بیت‎المال احداث و سد تکمیل شده است.

 

 

 

وقف‌چی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط آبگیری سد شهریار باقی مانده است، یادآور شد: با آبگیری این سد، بسیاری از مشکلات آب در استان‎های زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی رفع می‎شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه پیگیری احداث دو راه ارتباطی روستایی در شهرستان طارم از جمله برنامه‎های پیش‌رو است، ادامه داد: مسیر روستای «کلکش به زرنی» به طول پنج کیلومتر و روستای «پازوکی به سرخ‎آباد» به طول سه کیلومتر مورد پیگیری قرار گرفته است.

 

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسیرهای روستایی مذکور در شهرستان طارم حداقل به عنوان جاده خاکی ارتباطی بازگشایی شود، کمک زیادی به ارتباط این مناطق می‎کند، افزود: همچنین احداث این مسیرهای ارتباطی کمک موثری در رفت و آمد کارگران و توسعه گردشگری منطقه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *