مهدی یوسفی و عرفان ناظمی، تکواندکاران میانه ای در ترکیب تیم ملی امید

به گزارش پایگاه خبری – تحلیی میانا، نخستین دوره مسابقات “جام ریاست فدراسیون جهانی” در منطقه آسیا از روز جمعه (۲۰ مردادماه) به مدت ۳ روز در “تاشکند” ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ نیز همراه داشته باشد.

 

 

 

مهدی یوسفی و عرفان ناظمی تکواندو کاران آذربایجان شرقی جهت حضور در مسابقات جام فدراسیون جهانی ازبکستان به همراه تیم ملی عازم این کشور شدند.

 

 

 

 

نخستین دوره مسابقات “جام ریاست فدراسیون جهانی” در منطقه آسیا از روز جمعه (۲۰ مردادماه) به مدت ۳ روز در “تاشکند” ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ نیز همراه داشته باشد.

 

 

 

 

تیم ملی تکواندو کشورمان که با هدایت فریبرز عسکری خود را مهیای حضور در مسابقات هنرهای رزمی-ترکمنستان می کند، پیش از حضور در این رویداد در مسابقات “جام ریاست فدراسیون جهانی” در منطقه آسیا شرکت خواهد کرد.

 

 

 

 

مردان تکواندوکار کشورمان با ترکیب مهدی اسحاقی و ابراهیم صفری (وزن ۵۴- کیلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن ۵۸- کیلوگرم)، آریان محمدی و مهدی یوسفی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، سالار وحیدی و علیرضا علیاری (وزن ۶۸- کیلوگرم)، مهدی جلالی و سیداحمد خسروفر (وزن ۷۴- کیلوگرم)، عرفان ناظمی و پوریا عرفانیان(وزن ۸۰- کیلوگرم) و احمد محمدی (وزن ۸۷- کیلوگرم) راهی ازبکستان می‌شوند.

 

 

 

 

 

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

 

 

 

 

گفتنی است؛ مسابقات “جام ریاست فدراسیون جهانی” در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰،‌ ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *