ایهود باراک: نتانیاهو در حال روشن کردن آتش جنگ است

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه «فلسطین الیوم»، باراک در اظهاراتی در صفحه فیسبوک خود نوشت: حوادث دو هفته گذشته تنها نشانه ساده ای از رفتار نتانیاهو است که وی را به سوی پرتگاه می برد.

باراک با اشاره به این که نتانیاهو فردی ترسوست که به آسانی درایت خود را از دست می دهد، افزود: به همین خاطر است که وی می خواهد منطقه و اسرائیل را به سوی جنگ بکشاند و خود از تحقیقات پرونده فساد فرار کند.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی همچنین از عملکرد کابینه کوچک اسرائیل موسوم به «کابینت» و تصمیم های ناهماهنگ و غیر شفاف این نهاد انتقاد کرد و افزود: هیچ وقت این گونه کابینت را ضعیف ندیده ام.

رسانه های اسرائیلی هشتم بهمن ماه ۹۵ از سومین دور بازجویی بنیامین نتانیاهو خبر داده بودند.

پلیس اسرائیل در این باره گفته بود که اتهام نتانیاهو مربوط به دو پرونده است،‌ مورد نخست مربوط به دریافت سیگار و مشروبات گران قیمت الکلی است که نتانیاهو و خانواده اش از دو تاجر گرفته اند.

پرونده دوم نیز مربوط به توافق نتانیاهو با مالک «یدیعوت آحارنوت» یکی از بزرگ ترین روزنامه های اسرائیلی است که براساس آن این روزنامه متعهد شده بود تا در مقابل اعمال محدودیت بر فعالیت روزنامه اسرائیل هیوم (اسرائیل امروز)،‌ اخبار بهتری از نتانیاهو را پوشش دهد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *