مجموعه وزارت راه و شهرسازی جان مردم را شوخی نگیرند/ وعده اجرای پروژه آزادراه تبریز- سهند همچنان در هاله ابهام

به گزارش میانا به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی در‌خصوص وضعیت بزرگزاه سهند- تبریز، اظهار کرد: بزرگراه سهند-تبریز از جمله پروژه‌هایی است که در مورد آن صحبت‌های زیادی با وزیر راه‌‌ و‌‌ شهرسازی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مدام از وزیر راه‌ و‌ شهرسازی سؤال کرده‌ایم که چرا با تمام قول‌ها و وعده‌ها همچنان هیچ اقدامی در‌خصوص آن انجام نگرفته است، افزود: بزرگراه سهند- تبریز از جمله مسیرهای شاهرگ در استان بوده که روزانه چند هزار جمعیت از سهند به تبریز و بالعکس تردد می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موقعیت شهر جدید سهند، گفت: با توجه نزدیکی شهر جدید سهند به تبریز و اینکه محل کار ساکنان شهر جدید سهند در تبریز بوده، شهر صرفاً به محل خوابگاه ساکنین تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این مسائل، رفت و آمد ساکنین شهر جدید سهند به تبریز، منجر به ایجاد بار ترافیک سنگین می‌شود به‌طوری‌که این ترافیک در آن منطقه بسیار خطرآفرین شده و میزان تصادفات را بسیار بالا برده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: ترافیک سنگین ایجاد شده در جاده تبریز- سهند وقت زیادی از مسافران می‌گیرد و از این رو نمایندگان مردم تبریز طبق مطالبه و نیاز مردم چند بار از وزیر راه علت توقف این پروژه را جویا شدند.

وی با اشاره به قول مساعدت وزیر راه در رابطه با اجرای پروژه بزرگراه تبریز- سهند در اسرع وقت، ادامه داد: در سال ۹۳ قول اجرای پروژه را از دولت یازدهم گرفته بودیم  ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و دوباره در سال ۹۴  وعده وعیدها در رابطه با آن داده شد که همچنان وعده توخالی بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری بحث استیضاح سال گذشته وزیر راه‌و‌ شهرسازی، بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی در روز استیضاح برای بار چندم قول اجرای آزادراه تبریز- سهند را داد اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

وی با تاکید به مطالبه مردم در خصوص اجرای آزاد راه  تبریز- سهند و همچنان در خطر بودن جان هموطنان در این مسیر، افزود: به عنوان نماینده و خادم مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر راه و دست اندرکاران مجموعه راهسازی درخواست می‌کنم موضوع آزادراه تبریز- سهند را جدی بگیرند و جان مردم را شوخی نگیرند.

سعیدی تاکید کرد: شخص وزیر راه و شهرسازی در صورت جلسه به نمایندگان استان از سال ۹۴ فقط قول داده‌اند که همه، میزان عملی شدن قول‌هایشان را می‌بینند و نیازی به یادآوری من نیست.

وی افزود: آقایان بیایند فقط توضیح عمل به قول‌هایشان در این چند سال را بدهند و پروژه‌ها را از سر خود وانکنند بلکه توجه به میزان اهمیت پروژه داشته باشند، زیرا بزرگراه تبریز-سهند یک پروژه ملی است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *