اشتباه در نحوه واگذاری کارخانه ماشین‌سازی به عنوان برند ملی تاثیرات منفی زیادی خواهد داشت/رئیس جمهوری هنوز جوابی به نامه نمایندگان نداده‌اند/تائید اهلیت خریدار ماشین‌سازی توسط نمایندگان ضروری است

به گزارش میانا به نقل از فارس، محمدحسین فرهنگی اظهار کرد: جواب نامه اخیر به رئیس جمهور در خصوص واگذاری کارخانه ماشین‌سازی تبریز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه در این نامه نمایندگان مردم تبریز درخواست رسیدگی به وضعیت بحرانی کارخانه ماشین‌سازی و دقت در نحوه واگذاری را کرده‌اند، افزود: موضوعات و شائبه‌های زیادی در خصوص واگذاری کارخانه ماشین‌سازی به گوش می‌رسد که نباید اجازه به حقیقت پیوستن آنها را داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارخانه ماشین‌سازی یک مجموعه بسیار بزرگ و برندی با نام ملی است که هر گونه اشتباه در آن تاثیرات منفی در کل جامعه خواهد گذاشت زیرا یک کارخانه ملی است.

وی در خصوص فروش کارخانه ماشین‌سازی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به یک فرد گفت: این مبلغ موضوع اولیه بود و آن فرد نامبرده نیز یکی از مشتریان است.

فرهنگی ادامه داد: چند مشتری حقیقی و حقوقی خواستار خریداری برند ماشین‌سازی هستند که طبق بررسی و ارزیابی‌های سازمان واگذاری و تائید اهلیت آنها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی واگذاری به بهترین نحو انجام خواهد گرفت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *