در اظهارات دولتمردان پیرامون سند ۲۰۳۰ تناقض‌های زیادی وجود دارد

به گزارش میانا به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی درباره انتخابات ۲۹ اردیبهشت ابراز داشت: این انتخابات به دور از نتیجه با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای افتخار بزرگی برای نظام اسلامی بود و در سایه مدیریت و تدابیر رهبر انقلاب مشارکت بالای ۷۰%رقم خورد که حاصل این انتخابات، انتخاب مجدد آقای روحانی بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در طول این سال‌ها چه در دوران سازندگی و اصلاحات و چه در دوران آقای احمدی نژاد همیشه رئیس جمهور را برای دو دوره انتخاب کرده‌اند و شاید این دیدگاه بر اساس این بوده است که کارهای ناتمام را بتوانند تمام کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت دوازدهم کدام مباحث باید در اولویت کاری خود قرار دهد، اظهار داشت: مسئله اشتغال جوانان، رونق تولید و صادرات، جلوگیری از ورود بی‌رویه کالا و مبارزه با قاچاق، مقابله با مفاسد اقتصادی و ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزو اصلی‌ترین خواسته‌ها از دولت است و دولت به جای مانور روی مسائل بی‌اهمیت باید به فکر رفع تبعیض و اجرای عدالت باشد.

وی یادآور شد: در دوره اول دولت کلید نشان داده است، یعنی کلید حل مشکلات در جیب‌شان می‌باشد و اگر کلیدی وجود دارد باید بتواند مشکلات را حل کند؛ اعتقاد دارم اگر طبق خواسته‌ها و مشکلات موجود مردم پیش بروند حتما راهکار برای حل این مشکلات نیز وجود دارد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم با اشاره به تعامل مجلس نهم و دهم با دولت، اعلام کرد: مجلس نهم بالاترین رای را به کابینه آقای روحانی داد و مجلس دهم نیز علی‌رغم وجود طیف‌های مختلف سیاسی همکاری لازم را با دولت داشته است و در مسائل سوال از وزرا و استیضاح نیز مجلس دوباره به دولت اعتماد کرد و راه را برای خدمت دولت باز کرد.

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی مجلس فتنه خط قرمز نمایندگان ملت خواهد بود، اذعان داشت: مجلس متشکل از سه جناح نیروهای انقلابی، اصلاح‌طلبان و لیست امید است و در این میان تعدادی از نمایندگان نیز مستقل هستند، معمولا اعضاء لیست امید و اصلاح‌طلبان به صورت واحد تصمیم و عملکرد دارند و دغدغه‌ای به اسم فتنه برای آن‌ها مطرح نیست.

سعیدی تاکید داشت: اما برای جریان انقلابی فتنه خط قرمز است و موضع ما موضع ولی فقیه است و در رای اعتماد به وزرا نیز قطعا فتنه خط قرمز ما خواهد بود.

وی درباره سند ۲۰۳۰ و تناقض سخنان مسئولین در این خصوص نیز گفت: سند ۲۰۳۰ بدون شک منفذ سلطه بیگانگان بر کشور است و هر کسی که این سند را امضاء کرده است برای او ننگی به شمار می‌رود؛ تناقضات اخیر نشان می‌دهد آنان به فکر مبرا کردن خودشان و یا توجیه مسئله هستند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *