لزوم مشارکت جوانان در طرح های توسعه ای شهرستان میانه

ّبه گزارش پایگاه خبری- تحلیلی میانا، حمید شکری درجلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان میانه، گفت: مهارت آموزش زندگی به جوانان می تواند ساختار فردی آنها را در مقابل برخی از آسیب ها تضمین کند.

وی با بیان اینکه مراکزی مانند شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید در راستای آموزش مهارت زندگی فعال شده و توان نه گفتن، مشارکت و فعالیت اجتماعی جوانان را افزایش دهند گفت: با این کار، حقوق اجتماعی، نقش اجتماعی و اعتماد به نفس در جوانان شکل می گیرد.

فرماندار ویژه میانه، حرفه آموزی برای ورود جوانان  به بازار کار را از ضرورتهای مهم جامعه عنوان نموده گفت: در شهرستان میانه پتانسیل بالایی برای آموزش در حوزه های کشاورزی و صنعت وجود دارد.

شکری، ایجاد اشتغال و ارائه خدمات در زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را از وظایف مسئولین عنوان نموده افزود: باید از تمامی امکانات شهرستان در جهت سوددهی به جوانان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه سلامت روان و جسم جوانان نتیجه آموزش صحیح می باشد گفت: جوانان برای انجام کار به زیر ساخت نیاز دارند که مهمترین آنها، سلامت روان و جسم است.

فرماندار ویژه میانه در ادامه تربیت جوانانی مستقل که در مقابل ناهنجاریهای مختلف عکس العمل مناسب نشان می دهند را سبب کاهش آسیبهای اجتماعی و در پی آن کاهش هزینه های کلان درمان عنوان نمود.

وی اظهارکرد: شرکت توسعه و عمران( آرمان میانه) یکی از اهداف شهرستان برای اشتغال بخش عمده ای از جوانان از طریق این شرکت می باشد تا وارد عرصه تولید و اشتغال شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری، اهتمام تمامی ادارات، تک تک کارکنان دولت را در راستای تحقق شعار سال خواستار شده اند گفت: در این راستا  تقویت سرمایه های اجتماعی جامعه که جوانان به شمار می روند یکی از مهمترین ضرورتها برای تحقق منویات رهبری است.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *