آغاز کمپین انتخاباتی ترامپ برای شرکت در دور بعدی کمپین انتخاباتی ترامپ!

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور آمریکا- پس از گذراندن یک ماه پرچالش در کاخ سفید دیروز (شنبه) بار دیگر به روند مبارزات انتخاباتی بازگشت! وی در حضور حامیانش در کنار حمله به رسانه‌های آمریکا از دستاوردهای خود در کاخ سفید تقدیر کرد.

ترامپ روز شنبه پس از پیاده شدن از هواپیمای ریاست جمهوری در جمع حامیانش در فلوریدا فهرستی از وعده‌های انتخاباتی که به آنها عمل کرده بود را اعلام کرد. این وعده‌های انتخاباتی شامل آغاز فرآیند ساخت دیوار مکزیک، اخراج مهاجران و خروج آمریکا از توافق تجاری با ملت‌های آسیایی هستند.

ترامپ در پاسخ به انتقاد خبرنگاران که باور داشتند وی خیلی زود مبارزه انتخاباتی خود را برای انتخابات ۲۰۲۰ آغاز کرده است، گفت به اعتقاد او هم زندگی و هم بازگرداندن قدرت به کشور “یک مبارزه” هستند.

راه‌اندازی این کمپین انتخاباتی که در واقع تلاش برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ است خیلی زود صورت گرفته است. ترامپ در ۲۰ ژانویه فقط ۵ ساعت پس از برگزاری مراسم تحلیفش فرم‌های شرکت در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری را پر کرد.

ترامپ به حامیانش در فلوریدا گفت قصد دارد بدون واسطه با مردم صحبت کند. به گفته ترامپ «اخبار دروغین» رسانه‌های این کشور تصویر درستی از آنچه در کاخ سفید می‌گذرد ارائه نمی‌دهند. اما بدیهی است که دوره کوتاه ریاست‌جمهوری وی در پی صدور دستور ضدمهاجرتی و استعفای «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی‌اش با هرج و مرج های زیادی همراه بوده است.

پس از اینکه تماس تلفنی فلین با سفیر روسیه پیش از برگزاری مراسم تحلیف ترامپ برملا شد، وی به علت ارائه ندادن اطلاعات کامل درباره این تماس تلفنی به معاون رئیس‌جمهور –مایک پنس- و گمراه کردن وی مجبور به استعفا از مقام خود شد. در واقع دخالت در امور خارجی کشور از سوی یک شهروند عادی غیرقانونی محسوب می‌شود و تماس تلفنی این دو مقام پیش از گماشته شدن رسمی فلین در سمت مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور برقرار شد.

وی همچنین از به تعویق افتادن دستور ضد مهاجرتی‌اش انتقاد کرد و گفت یک دستور اصلاح شده را به زودی صادر می‌کند. ترامپ همچنین نظرسنجی‌هایی را که درصد محبوبیتش را پایین نشان می‌دهند رد کرد و از حامیانش خواست به آنها توجه نکنند.

رئیس‌جمهور آمریکا که در سخنرانی خود به گروه‌های مختلفی حمله و از مخالفانش انتقاد کرد، سخنان خود در جمع حامیانش را با این جمله پایان داد: «بیایید تفاوتها را نادیده بگیریم و یک اتحاد جدید را که در کشورمان عمیقاً ریشه دارد ایجاد کنیم».

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *