8 به 9 رسید، شهرداری میانه به جایگاهش نرسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، شهرداري هاي كشور بر اساس جمعيت، درآمد، بودجه سالانه، امكانات، قابليت و توانايي هاي خدماتي و عمراني درتوسعه شهري وموقعيت سياسي، اقتصادي و اجتماعي بين يك تا 12 درجه بندي مي شود اين درجه بندي ملاك عمل شهرداري براي تعيين نمودار سازماني، پست هاي اداري، تعداد معاونت ها، مناطق، سازمان ها، ادارات، حدنصاب معاملاتي، شرايط احراز سمت شهردار و دريافت اعتبارات ملي قرار مي گيرد.

پروسه  چندین ساله ارتقاء درجه شهرداری از 8  به 9 سرانجام در خرداد ماه سال جاری به اتمام رسید . 

با ارتقای شهرداری بر اساس درجه 9 مقرر شده بود تا شهر و شهروندان شاهد ارایه خدمات مطلوب تر عمرانی و شهری از سوی شهرداری باشند .

شاید بتوان گفت تاسیس شهرداری های منطقه ای ، بهبود و ارتقای چارت سازمانی و افزایش سرانه خدماتی، ایجاد سازمان های مستقل در شهرداری مانند سازمان پارک ها و فضای سبز و خدمات ایمنی و  آتش نشانی افزایش خدمات عمومی از جمله برکات این ارتقاء درجه باشد .

آن چیز که مسلم است اقدامات صورت گرفته در حوزه های ذکر شده توسط شورای اسلامی شهر به عنوان مطالبه گر اصلی خواسته های مردم و همچنین اقدمات و پیگیری های انجام گرفته از سوی شهرداری میانه , تا کنون قابل مشاهده و لمس نبوده و یا به دلیل ضعف در اطلاع رسانی مردم از آن بی اطلاع مانده اند  در کنار این موضوعات به تعویق افتادن  حقوق کارگران این مجموعه در طی ماه های اخیر ، یکی دیگر از محور هایی می باشد، که می توان در باره علل آن بحث و بررسی انجام  داد .

از روابط عمومی مجموعه شواری اسلامی شهر و شهرداری انتظار می رود با شفاف سازی نسبت به این موضوعات  و همچنین ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های انجام گرفته در این حوزه ها، علاوه بر انجام وظایف ذاتی ، پاسخگوی همشریان و افکار عمومی جامعه  باشند .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *