سومین شماره از نشریه علمی دانشجویی کشاورزی «کاسبرگ» در میانه منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر شهرام محمدی رئیس انجمن های علمی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه انجمن های علمی دانشجویی نقش بسزایی در ایجاد پویایی و روحیه همکاری بین دانشجویان، استادان  و کارمندان دارد گفت: نقش نشریات دانشجویی بعنوان بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط دانشجویان در انعکاس افکار و دیدگاه ها و مسائل به روز دانشگاهی از پرطرفدارترین فعالیت های دانشجویی محسوب می شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز بدلیل داشتن دانشجویانی کوشا که علاقه مند به کارهای فرهنگی و علمی دانشجویی هستند همواره در این امر پیش قدم بوده اند.

محمدی با اشاره به اینکه نشریه کاسبرگ در واقع حاصل تلاش گروهی دانشجویان و استادان و کارکنان واحد میانه بوده که حاوی مطالب متنوع علمی پیرامون مباحث کشاورزی، محیط زیست و غیره است اظهار کرد: شماره سوم نشریه علمی، دانشجویی کاسبرگ با حضور استادان، دانشجویان فعال در حوزه کشاورزی و علوم مرتبط به آن به ثمر رسیده است.

رئیس انجمن های علمی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تصریح کرد: آنچه که شماره سوم این نشریه با دو شماره قبلی آن متمایز می سازد، افزایش در اعضای تحریه آن است که با ارسال مقالات علمی، نشان دهنده استقبال استادان، دانشجویان و کارکنان هست.

او ادامه داد: در این شماره مطالبی علمی با عناوینی از جمله پژوهش از دیدگاه مقام معظم رهبری، زراعت زعفران، کاشت زعفران در سایت شماره دو دانشگاه، شیوع بیماری فایتوپلاسمایی تورم جوانه گوجه فرنگی در شهرستان میانه، نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی محصولات کشاورزی، ضرورت تحقیق و توسعه کشاورزی و مطالب دیگر به چشم می خورد.

عضو هیات علمی واحد میانه تصریح کرد: دستاوردهای علمی-تحقیقاتی انجام شده در حوزه کشاورزی به صورت جملات کلیدی در انتهای مطالب نویسندگان گنجانده شده است و دانشجویان و علاقه مندان می توانند فایل PDF نشریه را از سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه دریافت کنند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *