بهره‌جویی دشمنان از تفرقه میان مسلمانان

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ حجت الاسلام حمید عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بالاترین دعوت سیاسی و التیام زخم‌های بلاد اسلامی از منظر قرآن كریم، كتاب الهی، وحدت ملت‌های مسلمان در گرو تمسك به حبل و ریسمان الهی و رجوع به وحی آسمانی قرآن و سیره نبوی اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه افزود: تمسك به قرآن كریم و سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت(ع) موضوعی است كه بارها از سوی پیامبر اسلام(ص) توصیه شده و بنابراین با توجه به عدم انقیاد پیروان ایشان حتی در صدر اسلام، جهان اسلام اقتدار و عزت خود را از نظر سیاسی در مقابل شیاطین و دشمنان اسلام از دست داده است.

مدیر كل تبلیغات اسلامی استان همچنین خاطر نشان شد: آنچه مایه عزتمندی و قدرت كشورهای اسلامی در مقابل دشمنان شماره یك اسلام یعنی صهیونیسم‌ها خواهد شد، اتحاد تمامی كشورها و ملت‌های اسلامی در جهان است.

وی تصریح كرد: مولفه هایی چون سالروز ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به عنوان رئیس مكتب و نبوت ایشان، كعبه واحد، قرآن واحد و قبله واحد در واقع اسباب و ابزاری قوی برای یكدلی مسلمانان جهان است و آنكه از تفرقه فرق اسلامی بهره می‌برد دشمنان درجه یك اسلام و مسلمین یعنی آمریكا و رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام عظیمی در پایان با اشاره به ظهور فرقه‌های ضاله چون داعش با نام اسلام گفت:  با ظهور فرقه‌های متعدد مثل قارچ با نام اسلام و حضرت رسول اكرم(ص) توسط دشمنان، بیداری جهان اسلام و تداوم مبارزه و معرفی صحیح اسلام ناب محمدی(ص) و وحدت همه مسلمانان یک نیاز ضروری است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *