تظاهرات روز قدس در قلب سیاسی آمریکا + تصاویر

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، روز گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم نماز جماعت با حضور گروه‌های مختلف مردم در شهر واشنگتن برگزار شد.

ده‌ها نفر از مسلمانان در شهر واشنگتن، ایالت ویرجینیا و مریلند در میدان دوپونت که یکی از پرترددترین میادین شهر واشنگتن است برای دومین سال متوالی تجمع کردند. این برنامه به‌صورت کاملاً خودجوش و بدون کمک مالی هیچ مؤسسه‌ای توسط مسلمانان و شهروندان دیگر آمریکایی برگزار شد.

مسلمانان واشنگتن پس از شرکت در نماز جمعه به‌همراه مردم به‌سوی میدان دوپونت حرکت کردند و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها شعارهایی از این قبیل نوشته شده بود: “آیا به نتانیاهو اجازه جنگ دیگری خواهند داد”، “غزه را آزاد کنید”، “آجر به آجر و دیوار به دیوار سیستم آپارتاید باید محو شود”، “امام خمینی: مسلمانان باید خود را برای مقابله با اسرائیل آماده کنند” و “یهودیت علیه صهیونیست است”.

در این مراسم علاوه بر مسلمانان بسیاری از فعالان سیاسی مسیحی، یهودی نیز سخنرانی کردند. در این مراسم امام جمعه مرکز اسلامی واشنگتن در سخنرانی خود رژیم صهیونیستی را مسئول کشتار کودکان و مسلمانان فلسطینی معرفی کرد.

پیش از پایان این مراسم نیز یک کشیش آمریکایی با نام رورن هگلر به بیان خاطرات خود از سفر به فلسطین پرداخت و از مردم آمریکا خواست این مسئله را بفهمند که اسرائیل یک کشور غاصب است و با تصرف زمین‌های فلسطینیان اقدام به ساخت خانه در آنها می‌کند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *