آقای روحانی اداره مملکت به این راحتی‌ها نیست/مشکلات اقتصادی کشور در عرض ۱۰۰ روز حل شد؟/دولت باید از کارگزاران دست بردارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمد علی مددی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج در خصوص لایحه بودجه سال ۹۵ دولت اظهار کرد: آقای روحانی همیشه به دولت قبلی ایراد میگرفت که سر وقت لایحه بودجه را تحویل نمیدهد، در حالی که خود بعد از سه ماه تاخیر لایحه بودجه را تحویل داد.

وی اذعان داشت: دولت در بودجه ۹۵، به مسائل و مشکلات ریشهای مردم از جمله بیکاری، تورم، میزان رفاه، درآمد مردم، راههای روستایی، آب شرب روستایی توجهی نکرده است در نتیجه با این بودجه، رضایتمندی مردم و مسئولان حاصل نمیشود.

نماینده مردم میانه در مجلس نهم تشریح کرد: دولت باید به مشکلات و دغدغه‌های اساسی مردم توجه کند چرا که بودجه‌نویسی به این معنی نیست که پشت درهای بسته هر چه به ذهنشان می‌رسد را بنویسند، اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این بودجه متناسب با دغدغه‌های مردم نیست، بودجه را باید متناسب با واقعیت موجود در جامعه تطبیق داد.

وی در خصوص گرانی ۳۰ قلم کالای مصرفی مردم در سال ۹۵، گفت: آقای وحانی قرار بود وقتی رئیس جمهور شد تا 100 روز مشکلات اقتصاد ایران را سامان دهد، متاسفانه اقتصاد ایران همچنان درگیر مشکلات است، قرار بود دولت روحانی تورم را مهار و از گرانی جلوگیری کند اما هیچ کدام عملیاتی نشد، قرار بود این دولت اقتصاد مقاومتی را نیز اجرایی کند که سیاست‌های آن تاکنون در حد شعار باقی مانده است.

مددی عنوان کرد: دولت باید با توجه به فرمایشات رهبری به آمریکا اعتماد نمی‌کرد، قدم‌های اساسی برای برجام برداشتند اما در نتیجه به ضرر ایران تمام شد؛ ما تعهدات خود را عملی کردیم ولی آمریکا به وعده‌هایش عمل نکرد. آقای روحانی باید بداند که اداره مملکت به این راحتی‌ها نیست.

وی در پایان متذکر شد: دولت باید از کارگزاران دست بردارد و وزیران کارآمد را به قدرت برساند، جریان باندی را در ایران حاکم نکند و به مسائل، نگاه فراجناحی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۳ نظر

  1. آقای مددی باید بگویم که برایتان متأسفم. مگر شما در طی چهار سال چه کارهایی برای شهر میانه انجام دادی که انتظار دارید رئیس جمهور وقت در طی صد روز مشکلات اقتصادی ایران را حل میکرد؟ 

    مگر شما به کدامیک از شعارهای خود عمل نمودید که با قیافه حق به جانب این حرف ها را می زنید؟

    فقط خدارو شکر می کنیم که در این چهار سال مردم میانه شما و اطرافیانتان را خوب شناختند. و بقول خودتان که گفتید روحانی تنها رئیس جمهوری خواهد بود که فقط چهار سال بر مسند قدرت خواهد بود که البته این هم مانند همه وعده هایتان حرفی پوچ و بی مورد است… شما هم تنها نماینده ای خواهید بود که فقط چهار سال بر کرسی نماینده مردم میانه در مجلس بودید

  2. رحیمیان

    جناب آقای مددی! شما که برای انتخاب معاون یک مدرسه هم دخالت می کردید چگونه دم از فرا جناحی بودن می زنید؟!

    متاسفم برای شما و تشکر می کنم از شورای محترم نگهبان که به حق صلاحیتتان را رد کردند.

  3. متاسفم آقای معینی برایتان آقای مددی یکی از نمایندگان نزدیک به مردم هستش ایشان حلقه خاص اطرافی برای خودشان جمع نکرده بود و دفتر کار ایشان مامن فقیران و مستمندان بوده است به نظر بنده و همگان, ایشان مردمی ترین نماینده شهرستان بعد از انقلاب بوده است و مردم را از خودشان میدانستند. و نماینده پرتلاش و خستگی ناپذیر بودند. و اما بقیه نمایندگان برای میانه چکار کردند آنهایی که ٢٠ سال و ٨ سال و ۴ سال نماینده بودند برای میانه چکار کردند. آیا کاری کرده اند ؟ از وضعیت بیکاری میانه خبر داری از وضعیت طلاق بخاطر بد اقتصادی خانواده  که سر منشا آن بیکاری هستش خبر داری آیا همه اینه در چهار سال مددی درست شده ؟ و آیا آیا آیا…… 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *