عجیب‌ترین داد‌ و‌ ستد بین تیم‌های تبریزی

به گزارش میانا به نقل از فارس ، روزهایی که تونی اولیویرا بازیکن تیم تراکتورسازی مهدی کیانی را در لیست مازاد این تیم قرار داد، کمتر کسی فکر می کرد این جدایی عمرش تنها به یک نیم فصل خلاصه شده و زمانی انتقال مهدی کیانی عجیب‌ترین نقل و انتقال نیم فصل لقب می‌گیرد و وی از تیم فراز کمالوند جدا و به تیم امیر قلعه‌نویی پیوست.

مهدی کیانی روز گذشته رسما به تیم تراکتورسازی بازگشت و در تمرین این تیم حضور یافت، باشگاه گسترش فولاد نیز با جدایی این بازیکن موافقت کرد، اما به راستی چه شد که قلعه‌نویی بازیکنی را که بیش از ۶ ماه مورد غضب خود قرار داده بود، به تیمش طلبید.

مهدی کیانی پیشرفت فوتبالی خود را مدیون فراز کمالوند است، فراز این بازیکن را از تیم امید صبا به تراکتورسازی لیگ یکی آورد، تیم تراکتورسازی با هدایت فراز بعد از هفت سال دوری از لیگ برتر، به این رقابت‌ها صعود کرد و کیانی روز به روز در تراکتورسازی بهتر و بهتر می‌شد و حتی به تیم ملی هم دعوت شده و بازیکن سال ۱۳۹۰ تبریز هم انتخاب شد.

اما با رفتن فراز از تراکتورسازی وضعیت کیانی در این تیم متزلزل شد، اعتراض به تعویض در بازی دوستانه تراکتورسازی با گسترش فولاد غضب امیر قلعه نویی را به دنبال داشت و وی ۱۶ هفته از حضور در بازی‌های تراکتورسازی محروم شد.

قلعه‌نویی خواستار جدایی کیانی از تیم تراکتورسازی در نیم فصل برای کسب تجربه‌های جدید شده بود که در نهایت با وساطت مدیر سابق باشگاه تراکتورسازی و عذرخواهی رسمی کیانی، وی به تیم بازگشت.

هافبک کوتاه قامت اما جنگنده سرخپوشان در سال‌های بعد از قلعه‌نویی نیز از ارکان تیم تراکتورسازی بود و در ترکیب تیم مجید جلالی، تونی اولیویرا و رسول خطیبی قرار داشت.

اما پیش از آغاز فصل جدید کیانی در لیست مازاد تونی قرار گرفت و ترجیح داد به تیم گسترش فولاد بپیوندد که هدایت‌اش را فراز کمالوند برعهده داشت.

کیانی در تیم گسترش فولاد نیز یکی از بازیکنان خوب نیم فصل اول بود، درخواست تراکتورسازی برای انتقال کیانی می‌توانست وی را در بین دو راهی قرار دهد، مربی که مدیونش بود و یا تیمی با آن افتخارات زیادی کسب کرده بود و در نهایت ترجیح داد که به تیم تراکتورسازی بازگردد.

تصمیمی سخت که شاید در آینده ورزشی وی تاثیرگذار باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *