ابهام در مشروعیت نسل ملکه انگلستان/ سکوت معنادار رسانه های غربی از واهمه افشای جد پدری الیزابت دوم + سند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش گروه بین الملل «تیتریک»، پس از کشف جسد ریچارد سوم حدود سه سال پیش و نتایج ارائه شده بر روی دی ان ای وی، دیروز سوال مهمی ذهن دانشمندان دانشگاه لستر را مشغول کرد. سوالی که پایه های سلطنت ملکه الیزابت دوم را لرزاند.

"ریچارد باکلی" رئیس گروه باستان شناسان این حفاری اظهار داشت: این استخوانها بدون هیچ تردیدی متعلق به ریچارد سوم از خانواده سلطنتى پلانتاژنت انگلیس است.اما دی ان ای این استخوانها با نوادگان خواهر این پادشاهان تطابق دارد.این بدان معناست که ملکه الیزابت دوم که از نسل ریچارد سوم است، اشتباها تاج پادشاهی را سالیان متمادی بر سر میکرده است.

آزمایش DNA که پادشاهی ملکه الیزابت را متزلزل کرده است/ آیا الیزابت واقعا ملکه بریتانیاست؟

تحقیقات ژنتیکی بعلاوه ترسیم یک شجره نامه، به نتیجه ای ژگرف دست پیدا کردند. طبق شواهد به دست آمده از اسکلت ریچارد سوم و این شجره نامه با فاصله دو نسل از سمت خواهر ریچارد سوم، سلطنت مربوط به دو نفر با نام "مایکل ایزبن" و "وندی دالدیگ" می باشد. چرا که دی ان ای این دو نفر مربوط به خانواده سلطنتی بوده است و کشف این جسد و دی ان ای آن پرده از راز 500 ساله این قضیه برداشت.

/////

تحقیقات دی ان ای نشان داده است که از سمت ریچارد سوم، در این شجره نامه یک خیانت وجود دارد.

دکتر" توری کینگ" که مسئول این پرونده است می گوید: « قطع به یقین در سمت مردانه این شجرنامه یعنی از ریچارد سوم به بعد، حادثه ای ننگین رخ داده است. شواهد حاکی از خیانت یکی از زنان به یکی از پادشان این نسل است. فرزندی نامشروع و به عبارت دیگر زنازاده ای که ملکه الیزابت دوم از نسل وی می باشد».

/////

حال تنها سوال باقی مانده کجایی شکست این خط نسلی است. یعنی بر دانشمندان هنوز مشخص نشده است که کدام یک از زنان این پادشاهان این خیانت را انجام داده است.از سوی دیگر فرضیه بعدی این است که  یکی از مردان پس از ریچارد سوم که بچه دار نمیشده است، زن خود را در اختیار مردی برای بچه دار شدن قرار داده است تا نسل سلطنتی خود را حفظ بکند. به هر حال مطلبی که از لحاظ علمی ثابت شده است شکست نسلی در این شجره نامه و تاج اشتباه بر سر ملکه الیزابت دوم است. کدام ملکه با خیانت خود، نسلی نامشروع را وارد این چرخه کرده است؟

/////

اما حقیقت این است که از سمت خانواده خواهری ریچارد سوم، با دو نسل فاصله از سمت خانمی به نام "ان آف یورک" به دو نفر خواهیم رسید به نام های "مایکل ایزبن" برادر زاده ریچارد سوم با 16 نسل اختلاف و " وندی دالدیگ" خواهرزاده ریچارد سوم که با 18 نسل اختلاف وارثان حقیقی این سلطنت می باشند که هر دوی آنها امروز نیز زنده اند.

اما موضوع بعدی سکوت مطلق خبری از دیروز بوده است.

دیروز شبکه های خبری از جمله: بی بی سی، دیلی میل، یاهو، لس آنجلس تایمز، رویترز و یو اس ای تو دی خبرهایی را در این مورد به منتشر کرده بودند.اما نه تنها امروز پیگیر این مطلب نبوده اند بلکه خبرهای خود را نمیتوان در صفحهات وب سایت هایشان (که در پایین آمده است) پیدا کرد. بنا به تیتر خبری روزنامه "این کویزیتر"، یا رسانه های دنیا از "مادربه خطا بودن" ملکه شان واهمه دارند یا برایشان ایجاد واهمه شده است…….

 

سکوت رسانه های دنیا از واهمه

سکوت رسانه های دنیا از واهمه

سکوت رسانه های دنیا از واهمه

سکوت رسانه های دنیا از واهمه

سکوت رسانه های دنیا از واهمه
 

گزارش: امتی – تیتر یک

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *