از توبیخ رسانه های ارزشی تا جولان رسانه‌های معاند در کشور/وقتی فتنه گران سوگلی رسانه های غربی می شوند

به گزارش میانا به نقل از سایت قم فردا، رسانه‌ای جهانی که تقریباً به‌صورت تخصصی به بیشتر زبان‌های دنیا برنامه پخش می‌کند و در کنار آن به‌صورت گسترده و نرم در بین مردم کشورهای مختلف به شیوه‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌شده، نفوذ می‌کند و در کارنامه خود از جاسوسی گرفته تا کودتا و براندازی، را ثبت کرده است.

دخالت‌ها و جاسوسی‌هایش به حدی رسیده است که لقب بنگاه شایعه‌پراکنی را به خود گرفته است، بودجه‌اش دولتی است و بارها مردم انگلستان علیه هزینه گزافی که از بودجه دولتی صرف آن می‌شود، اعتراض کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران هم از گزند بنگاه دروغ‌پراکنی بی‌بی‌سی در امان نبوده است، به‌طوری‌که همواره در طی ۳۶ سال گذشته علیه نظام و مسئولان برنامه‌سازی کرده است.

این شبکه معاند تبدیل به لانه خبرنگاران اصلاح‌طلب و براندازان نظام در فتنه ۸۸ شده که نشان می‌دهد این بنگاه دروغ‌پراکنی از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام کوتاهی نکرده است.

تیم خبری این شبکه معاند در حالی با اجازه رسمی وزارت کشور در حال جولان دادن در داخل ایران است که در طی یک سال اخیر به همراه سایر رسانه‌های معاند نظام پروژه دوقطبی سازی در فضای کشور نسبت به مذاکرات هسته‌ای را در پیش‌گرفته بودند و هم‌اکنون هم، مرحله حساس بررسی جمع‌بندی صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای در جریان است که به‌یک‌باره خبرنگار این رسانه معاند با یک مسئول دولتی مصاحبه می‌کند.

اجازه ورود به تیم خبری این رسانه معاند به کشور که روزی نیست علیه نظام برنامه‌ای پخش نکند، از اقدامات عجیب و غیرقابل‌قبول وزارت ارشاد است.

البته وزارت ارشاد جنتی کار را به همین‌جا ختم نکرده است به‌طوری در ۱۲ مرداد هم رسانه‌های منتقد توافق، ازجمله روزنامه کیهان و هفته‌نامه ۹ دی نقره‌داغ شدند، به‌طوری‌که کیهان اخطار گرفت و ۹ دی توقیف شد.

پهن کردن فرش قرمز برای رسانه‌های معاند و برخورد دوگانه با رسانه‌های داخلی در حالی از سوی وزارت ارشاد صورت می‌گیرد که وزیر ارشاد در حاشیه برگزاری مراسم روز خبرنگار به‌صورت علنی خواستار حمایت از رسانه‌های زنجیره‌ای و حامی دولت شد.

اقدامات وزارت ارشاد در ماه‌های اخیر به‌اندازه‌ای غیرمنطقی و غیرقابل‌قبول بوده که نیاز است، دستگاه‌های نظارتی و به‌خصوص کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از جایگاه قانونی خود واردشده و اجازه ندهند که بیش از این عرصه فعالیت برای رسانه‌های ارزشی تنگ‌تر شود و در عوض کشور به جولانگاه رسانه‌های معاند تبدیل شود.

انتهای پیام/پ

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *