نمایندگان سمن‌های زیست محیطی جهت برنامه پنج ساله ششم توسعه انتخاب می‌شوند

به گزارش میانا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد درویش در آیین آغاز دومین اجلاس شبکه های مردم نهاد محیط زیستی کشور با بیان این مطلب افزود: این اجلاس با حضور روسای سازمان‌های حفاظت محیط زیست و جنگل ها مراتع و آبخیزداری در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اجلاس سراسری نمایندگانی از شبکه مردم نهاد زیست محیطی از ۳۰ استان شرکت می‌کنند، گفت: به دنبال برگزاری همایش سراسری سمن های محیط زیستی برای بررسی برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست در ۳۰ تیرماه، مقرر شد دو نماینده انتخاب شوند تا نظرات تشکل‌ها را پیگیری کنند تا در برنامه ششم اعمال شود.

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: محدودیتی در انتخاب سمن ها وجود ندارد ولی یک نماینده از شبکه‌های مردم نهاد می تواند در انتخابات شرکت کند.

درویش با اشاره به حضور ۱۵۰ نماینده تشکل های زیست محیطی در ۳۰ استان کشور از هر شبکه ۵ نماینده در این اجلاس گفت: این اجلاس به میزبانی شهرداری تبریز برگزار می‌شود و حضور تشکل‌ها در جایی غیر از تهران به این شکل منسجم بی‌سابقه است.

وی یکی دیگر از برنامه‌های این اجلاس را برگزاری کارگاه آموزشی با حضور اساتید حوزه مشارکت مردمی برشمرد و افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی فعالان محیط زیست با مشکلات محیط زیستی و افزایش توان تشکل‌ها و غنای کیفی سمن‌ها است که در اولویت برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *