پشت پرده دیدار طلا فروش بوشهری با خاتمی/ جذب آراء مردم با برگزاری کنسرت موسیقی

به گزارش میانا به نقل از "چغادک نیوز"،  با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی زمزمه های مختلفی از کنار و گوشه استان به گوش می رسد و افراد مختلفی از طیف ها و قشرهای مختلف جامعه قصد محک زدن خود در انتخابات را دارند و با ترفندهای مختلف قبل از شروع قانونی تبلیغات، در حال تبلیغ و رایزنی برای خود می باشند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس که قصد دارد در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شرکت کند، یک طلا فروش بوشهری است که تحرکات زیادی را جهت جلب آراء مردمی داشته است.

این طلا فروش فردی به نام (م. ک) حدود ۳۰ سال سن داشته که مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد نفت از خارج از کشور است که در حال حاضر در شهر بوشهر به فروشندگی طلا مبادرت دارد.

 این فرد که از بدنه بازار قصد ورود به سیاست را دارد خود را از طیف اصلاح طلبان بوشهر معرفی شده است و در ایام عید فطر نیز با محمد خاتمی یکی از سران فتنه نیز ملاقاتی داشته است و در ترفندی جالب با حمایت برادر خود کنسرت های موسیقی را با حضور بزرگان موسیقی کشور مثل (ع. ر) و (ب. ج) در بوشهر برگزار کرده است که در آن مراسم از وی تمجید کنند.

این کاندیدای احتمالی اصلاح طلب  قصد دارد با همراه کردن مردم بواسطه گوش فرا دادن به موسیقی و دعوت از چهره های شاخص موسیقی کشور و.. خود را در دل مردم جای دهد که از ترفندهای جالب تبلیغات زودرس اصلاح طلبان در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر می باشد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *