استیضاح شهردار میانه توسط یک دختر بچه +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، خانم یاشنا مشایخی به نمایندگی از اهالی شهرک اندیشه و به همراه پدرش به ساختمان شهرداری آمد و پیغام مردم  این منطقه به شهردار انتقال داد.

یاشنا که سن و سال کمی دارد، بسیارکنجکاو پس از معرفی خود به عنوان دانش آموز دبستان نشاط، به شهردار گفت: آقای شهردار ماشین پدرم در خیابان اندیشه خراب می شود، و سرویس هم موقع رفتن و آمدن به مدرسه بالا و پایین می پرد که ما داخل آن دل درد می گیریم، لطفاً زود زود این مسیر را آسفالت کنید!

آقای مشایخی، پدر یاشنا در خصوص کنجکاوی دخترش می گوید: گویا یک روز در کلاس مدرسه، خانم معلم دخترم در مورد شهر و موضوع شهرداری بحث و گفتگو کرده اند و از همان روز یاشنا شدیداً اصرار می کرد تا شهردار را از نزدیک ببیند و خوشبختانه امروز با وقتی که آقای شهردار لطف کرده و در شلوغی روزهای پایانی امسال و آغاز سال جدید در اختیار خانم کوچولوی ما گذاشتند، به این خواسته اش رسید، که این برای ما بعنوان خانواده ای از مردم این شهر خیلی ارزشمند است.

 شهردار نیز پس از آشنایی و شنیدن سوأل های سرکارخانم یاشنا، برای پاسخگویی حاضر شد.

IMG_0926

خرده فروش به یاشنا از اهالی شهرک اندیشه، گفت: یاشنا خانم، ما در اینجا همه همسایه های شما را دوست داریم و برایشان احترام قائل هسیتم، چون همه شهروندان یک شهر باید برای شهردار آن ارزشمند و مهم باشند. امسال خیلی دوست داشتیم خواسته شما را برآورده کنیم، امّا متأسفانه نشد و ما هم به اندازه شما از این موضوع ناراحت ماندیم، ولی حالا که تا اینجا تشریف آورده اید این خبر خوش را به شما می دهم؛ خیابانی که شما از آن به خانه می روید پس از عید قطعاً آسفالت خواهد شد و شخصاً قول می دهم که این کار با توجه به بودجه سال ۹۴ و هزینه گذاری جهت آسفالت ریزی کامل منطقه با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و هماهنگی با اداره آب و فاضلاب صورت می پذیرد.

پس از پایان جلسه یاشنای کوچولو از شهردار تشکر و گفت پیغام شما را به بچه های مدرسه مان می رسانم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. عمو فرج

    آفرین بر تو یاشنا خانم شجاع ،محکم پیگیر آسفالت شدن خیابان باش احتمالا آقای شهردار تا قبل از رفتنت به دانشگاه اقدام مقتضی مبذول فرمایند!

     

  2. ای کاش بزرگان و ریش سفیدان شهرمان به اندازه یاشنا خانم جرات و غیرت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *