مدیریت آنی پارک در شهر میانه با راه اندازی پارکومتر هوشمند

واحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی میانا با بیان این موضوع که تا پایان آذر ماه شاهد جایگزینی دستگاه های پارکبان هوشمند به جای سیستم سنتی قبلی خواهیم بود ، افزود :دستگاه هاي هوشمند و ديجيتالي پاركومتر با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات، دقت در محاسبه زمان و تعرفه پارك خودروها و عدالت در رعايت حقوق شهروندی نصب و راه اندازي خواهد شد .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه اظهار داشت : با راه اندازی این  دستگاه ها  شاهد تحول در معضل ترافيكی شهر خواهیم بود وی بر لزوم  فرهنگ سازی عمومی و آشنایی افراد جامعه با سیستم  مدیریت آنی پارک در شهر میانه تاکید کرد .

واحدی روانسازي ترافيك و ايجاد امنيت براي عابران و رانندگان مهمترين رسالت سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه عنوان کرد و افزود : کمبود پارکینک طبقاتی و افزایش روز افزودن تعداد خودروها در سطح شهر بر ضرورت پیش روی به سمت شهر الکترونیکی می افزاید .

وی با بیان این موضوع که تا کنون قدم های بزرگی در اصلاح هندسی و نصب تابلوهای هوشمند در سطح شهر میانه انجام گرفته است ،اظهار داشت : در سال جاری شاهد کاهش آمار تصادفات منجر به فوت داخل شهر به میزان 50 درصد بودیم .

واحدی از نقشه برداری از خیابان های شهر و تصویب آن در شورای ترافیک خبر داد و افزود : توانسته ایم  دایرة المعارف کلی از مکان نصب تابلوهای هشدار دهند جمع آوری و تدوین نماییم که نقش مهمی در مدیریت مصرف سوخت و ترافیک شهری خواهد داشت .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی با اشاره به اخذ مجور ایجاد سازمان اتوبوس رانی و تصویب اساسنامه آن از طی مراحل قانونی آن خبر داد و افزود : طی جلسه ای در تاریخ 18 آبان ماه 93 شورای این سازمان و هیئت مدیره انتخاب و در آینده نزدیک ردیف اعتباری و اتوبوس به سازمان اختصاص خواهد یافت .

واحدی همچنین در خصوص اجرای طرح لباس فرم رانندگان تاکسی با بیان این موضوع که این طرح کاملا ابتکاری و برای اولین بار در شهر میانه اجرا شد ، افزود : موانع و مشکلات پیش بینی نشده در اجرای این طرح باعث گردید تا با عزم جدی و فراهم ساختن زیر ساخت ها و با تشویق و ترقیب رانندگان بمنظور همکاری هرچه بیشتر در اجرای این طرح ، شاهد رسمیت بخشیدن و تغییر نوع نگرش مردم به زحمتکشان راننده تاکسی و تحولی در چهره شهر باشیم .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *