بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور فرماندار میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اسماعیل حیدری آزاد روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان افزود: اگر قوانین شفاف سازی شده و اطلاع رسانی درست انجام شود به طور قطع با همکاری جمعی، هم دولت و هم صنعتگران و تولیدکنندگان به خواسته خود می رسند.

وی با انتقاد از پیگیری نکردن موارد مطروحه در جلسات توسط متولیان امر، گفت: در جلسه برگزار شده با حضور امام جمعه میانه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و واحدهای تولیدی، صنعتی گزارش مشکلات تنظیم شد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

حیدری آزاد از تشکیل پرونده مستقل برای هریک از واحدهای تولیدی مشکل دار در فرمانداری خبر داد و افزود: مشکلات باید در قالب ستاد حمایت از سرمایه گذار بررسی و پیگیری شود.

وی از رییس اداره امور مالیاتی، بانک ها، شرکت های خدمات رسان، مخابرات، تامین اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت خواست به واحدهای صنعتی، تولیدی و اصناف برای کاهش مشکلات مشاوره داده و راهکار ارائه دهند.

حیدری آزاد خواستار تغییر دیدگاه برخی ادارات و نهادها به واحدهای تولیدی و صنعتی شد و گفت: قطعی گاز و برق و اجرائیه بانکی در واحدهای تولیدی و صنعتی بدون اطلاع فرمانداری ممنوع بوده و مشکل قطعی برق و گاز کارخانه ها تا 24 ساعت آینده رفع خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: تامین اجتماعی حق قطع بیمه افراد بیمه شده در واحدهای تولیدی و صنعتی و یا کارگرانی که در کارخانه مستقر نیستند را ندارد.

فرماندار میانه خاطرنشان کرد: در خصوص استمهال وام های چند کارخانه دستور صریح صادر شده و بانک ها ملزم هستند به جای 10 درصد حداکثر پنج درصد وام را وصول کنند.

شهرستان میانه با حدود 185 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و یکی از شهرستان های بزرگ این استان است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *