انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی ملت ایران و عمران و آبادانی کشور شد

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، حسن مستفید روز شنبه در جشن انقلاب در مسجد روستای نخودآباد از توابع نظرکهریزی هشترود افزود: دهه فجر با خون هزاران شهید گلگون کفن به ثمر رسیده و باید از ارزش های مبتنی بر آن، حفاظت و در این مسیر لحظه ای بهانه به دست دشمن نداد.

وی حفظ وحدت کلمه را رمز موفقیت ملت ایران دانست و یادآوری کرد: در سایه وحدت و همدلی مردم و مسوولان می توان بر همه مشکلات غلبه کرد.

فرماندار هشترود انقلاب را ارمغان الهی برای مردم ایران و تمام مردم آزادیخواهان خواند و ادامه داد: وظیفه مردم و مسوولان، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین آن در جامعه بویژه نسل های آینده است.

مستفید یادآوری کرد: استکبار جهانی اکنون در پی اغفال جوانان و دلسرد کردن آنان از نظام است ولی غافل از اینکه جوانان ایرانی آگاه و با بصیرتند و فریب دشمنان را نمی خورند.

وی گفت: هر کشاورزی که بخواهد زمین زراعی خود را به سامانه آبیاری قطره ای مجهز کند، 85 درصد وام بلاعوض از سوی دولت دریافت می کند.

فرماندار هشترود خواستار یکپارچه سازی اراضی کشاورزان شد و افزود: هر کشاورزی که بتواند زمین های زراعی خود را 25 هکتار یکپارچه کند، به اراضی آن سند مالکیت صادر خواهد شد.

مستفید از آبرسانی از مجتمع آلمالو به روستاهای نظرکهریزی در سه ماه اول سال آینده خبر داد و اظهار کرد: با تکمیل و تجهیز این مجتمع، مشکل سایر روستاهای نظرکهریزی از نظر آب رفع می شود.

در این مراسم، برنامه های فرهنگی و هنری اجرا و جوایزی به دانش آموزان برتر روستای نخودآباد اهدا شد.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *