امامت و ولایت از اساسی ترین، اصولی ترین و مهمترین مباحث اسلام است

حجت الاسلام عبدالله محمدی، لزوم اهتمام همگانی بر گرامیداشت ایام غدیر را مورد تاکید قرار داد و خواستار اجرای برنامه های مناسب در سطح شهر و در تمامی ادارات شد.
وی همچنین از اجرای برنامه های کمک مومنانه در طول ایام غدیر خبر داد و افزود: ذبح ده ها راس گوسفند و توزیع در بین نیازمندان، تهیه و توزیع صدها بسته معیشتی در بین متضررین از بیماری کرونا، ذبح و توزیع ۱۰۰ راس بوقلمون در بین سادات و تهیه و توزیع غذای نذری در بین عامه مردم از مهمترین برنامه های این دهه خواهد بود.
فرماندار میانه در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای برنامه ها در فضای مجازی و یا به صورت نیمه حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، از اجرای دوره آموزشی غدیر شناسی برای کارکنان در طول ایام دهه ولایت خبر داد.
محمدرضا مشایخی از مسئولین ادارات خواست تا با معرفی یک نفر به عنوان رابط غدیر، همکاری های خود با دبیرخانه ستاد غدیر را توسعه بخشند و با چراغانی و تزیین سر درب ادارات و سطح شهر، فضای شهر را برای ورود به ایام غدیر، آماده کنند.
جانشین فرمانده سپاه میانه نیز از اجرای برنامه های متعدد در طول دهه غدیر خبر داد و خواستار همکاری و مودّت ادارات در اجرای بهینه این برنامه ها شد.
یوسف روحی؛ تهیه و اهدای جهازیه به نوعروسان بی بضاعت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه، دیدار و تجلیل از سادات و خانواده های شهدای سادات، برگزاری ویژه برنامه های تبیین اهمیت و جایگاه ولایت در بین بسیجیان و کارکنان، راه اندازی کارناوال شادی و اجرای مداحی بصورت زنده، برگزاری مسابقات فرهنگی و اجرای نورافشانی را از مهمترین برنامه های سپاه در طول دهه ولایت برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا بیماری کرونا و تلاشهای دشمن نتواند برنامه های این دهه را تحت الشعاع قرار داده و کمرنگ سازد.
اولین جلسه ستاد غدیر خم با حضور مسئولین ادارات شهر و بخش های تابعه در مسجد حاج حیدر میانه برگزار شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *