امید اقشار ضعیف جامعه به دستان سپاه دوخته شده است

حجت الاسلام یونس کیانی، سپاه را یکی از رویش های انقلاب و نتیجه تفکرات عمیق امام راحل دانست و با اشاره به کارنامه درخشان آن، اظهار داشت: سپاه در خدمت رسانی به محرومین در عالیترین مراتب قرار دارد و هرکجا نامی از سپاه به میان می آید؛ اقتدار، شجاعت و حمایت از نیازمندان در اذهان، تداعی می شود.
وی با بیان اینکه سپاه در بحث اشتغال زایی، امنیت آفرینی، مباحث سیاسی و اقتصادی و در تمامی عرصه های مختلف مورد نیاز کشور، دستگیر مردم، مسئولین و دولتهای مختلف بوده است، حضور موثر و فعال در مناطق زلزله زده را یکی از این عرصه ها عنوان کرد و افزود: آنها با جدیت مشکلات مردم زلزله زده را پیگیر شده و در جهت رفع آلام محرومین، برای محرومین زلزله زده، سرپناه ساختند و امروز شاهد افتتاح بخشی از این خانه ها هستیم.
حجت الاسلام کیانی ادامه داد: اکنون مردم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و چشم امیدشان به این سپاه و بسیجیان است و با دیدن حضور آنان در کنار خود، خود را تنها ندیده، احساس راحتی کرده و دلگرم می شوند.
با حضور سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولین شهرستان میانه و استان آذربایجانشرقی، خانه های مددجویی در روستای اوشنار و صومعه علیا، افتتاح شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *