کارکنان جهاد دوشادوش سپاه، در مسیر انقلاب و محرومیت زدایی حرکت کرده اند

حسین محمّدی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تفکری ارزشمند و معجزه آسا جهاد کشاورزی را بعد از سپاه به عنوان دومین نهاد انقلابی تاسیس کرد، خدمات و ماموریت های ارزشمند جهادگران جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی از ابتدای انقلاب تا کنون در بخشهای مختلف مورد نیاز کشور را متذکر شده، از زحمات ارزشمند آنان قدردانی کرد و اظهار داشت: شما جهادگران، شبانه روز در خدمت نظام و کشور بوده و خواهید بود و این یک افتخاری ارزشمند است.
فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه جهادگران در طول ۴۱ سال گذشته همواره در جهت دفاع از انقلاب وارد میدان شده و همچون برادری مشفق در بیشتر مشکلات کشور در کنار سپاه بوده و انجام ماموریت کرده است، تصریح کرد: باید دستبوس این مهندسین و متخصصین بی ادعای جهادگر باشیم.
محمدی با تاکید بر ضرورت درس گرفتن از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحیه جهادی و انقلابی را ضرورت اصلی حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: باید تفکرات اولیه انقلاب و روحیه جهادی به عنوان الگوی عملی نسل امروز معرفی شده و معیار حرکت آنان قرار گیرد و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ما باید مطالبه گر تربیت شوند تا بتوانیم گامهای بلند و موثری را در راستای رشد و ترقی کشور و رفع مشکلات برداریم.
وی با یادآوری اینکه کار برای خدا و حرکت در مسیر خدا و خدمت به خلق او، یاری و توجهات الهی را در پی دارد، ضرورت همفکری و هم افزایی بیش از پیش بسیج مهندسین کشاورزی با جهاد کشاورزی را متذکر شد و تاکید کرد: باید پیوند عمیق و دوستانه و تنگاتنگ جهاد و سپاه مستحکمتر شود و با یکدلی و وحدت در جهت انجام ماموریت های انقلاب و تحقق منویات رهبری گام برداریم.
به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، فرمانده و مسئولینی از سپاه میانه با مدیریت و مسئولینی از جهادکشاورزی دیدار کرده و از زحمات آنان تجلیل کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *