چراغی که امام خمینی(ره)روشن کرد، هرگز خاموش نخواهد شد

متن بیانیه سپاه میانه بمناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
” با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم. امام خمینی (ره)”
در سی و یکمین سالگرد رحلت امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی به تکریم و تعظیم مردی می نشینیم که با قیام شجاعانه خود علیه شرق و غرب، مجد و عظمت اسلام و ایران اسلامی را بر سر زبان ملت‌های جهان انداخت.
انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است که با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) بر پایه دین بنا نهاده شده و قوانین آن بر اساس دستورات اسلام وضع گردیده است و بدون شک بقا و تداوم این انقلاب، مرهون تبیین و پیاده نمودن میراث گرانقدر امام خمینی(ره) یعنی اصل ولایت مطلقه فقیه در بدنه حکومت ایران اسلامی است؛ ولایتی که حرکت امت اسلامی را در مسیر احکام قرآنی و الهی هدایت می‌کند و رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران است.
در ۱۴ خرداد سال ۶۸ دشمنان اسلام گمان می کردند که جمهوری اسلامی ایران با از دست دادن رهبر بزرگوارشان به بن بست و تنگنا رسیده اند، اما غافل از این بودند که امام عظیم الشأن ما فرزندان و علمدارانی را برای استمرار این انقلاب تربیت نموده اند که امروز به یُمن رهبری هوشمندانه شان شاهد صدور این انقلاب – که خود امام رحمه الله علیه وعده تحقق آن را داده بود- در تمام دنیا هستیم.
اگر چه دشمنان اسلام سعی دارند تا با ترفندها و مکرهای مختلف اسلام را از مسیر خود منحرف کرده و اسلام گریزی را در جهان رواج دهند اما به سبب نفوذ کلام حضرت امام (ره) و بیانات خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) سیل اسلام خواهی هر روز در دنیا و خصوصا غرب بیش از پیش ادامه داشته و دنیای غرب را به شگفت واداشته است.
امام خمینی رحمه الله علیه مصداق آیه شریفه اشداء علی الکفار و روحماء بینهم بودند و رفتارشان با دشمنان بسیار جدی و سخت گیرانه بود و از طرفی با ملت‌های اسلامی و جنبش های آزادی بخش در دنیا به سان پدری مهربان و مشفق رفتار می نمودند.
و اینکه امروز این وظیفه ماست تا بیان گهربار امام بزرگوارمان که فرموده بودند، «چه من در میان شما باشم چه نباشم نگذارید که این کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» را محقق نماییم و با تمام وجودمان با پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه امام مان باشیم .
ما پاسداران، سربازان، و بسیجیان سپاه میانه در آستانه فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام رحمه الله علیه ، با امام بزرگوارمان عهد و پیمانی دوباره می بندیم تا پرچم سرافرازی انقلاب اسلامی را تحت زعامت نایب بر حق ایشان امام خامنه ای به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسانیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *